wtorek, 23 października 2012

SUPER NIESPODZIANKA!!!!

Dziś spotkała mnie baaaardzo miła niespodzianka, a to za sprawą Basi:):):) Dostałam od niej wyróżnienie, z którego przeogromnie się cieszę!!!!! A że od niedawna prowadzę bloga, to jest mi tym bardziej miło, że moje prace zostały docenione:):):) Dziękuję, dziękuję, dziękuję:):):):*:*:*

A teraz czas na wypełnienie poniższych zaleceń.


ZASADY:
- wyróżnić 5 blogów , które mają mniej niż 200 obserwatorów,
inne:
- podziękować osobie od której otrzymało się wyróżnienie
- poinformować osobę , którą wyróżniamy , że dostała od nas takie wyróżnienie.


Teraz kolej na to, abym i ja wyróżniła blogi:)Chciałabym wszystkie, ale mogę tylko 5:)
1. Ania bez Ani nie byłoby moich prac:) Jestem wdzięczna za kursiki, filmiki i szczegółowe odpowiedzi na moje pytania  :) Aniu, to od Ciebie wszystko się zaczęło i jeszcze raz dziękuję Ci:)
2.Agnieszka , wyróżnienie za pomoc, porady i piękne prace:)
3.Diana za śliczne prace, piękny i ciekawy blog, do którego na pewno będę często zaglądać:)
4.Isskaa za cudowne prace i pieknie prowadzony blog:)
5.MonikaB blog kosmetyczny, ale prowadzony z dużym zaangażowaniem i też mogę go śmiało podciągnąć pod rękodzieło, bo aby wykonać tak piękne makijaże, też trzeba mieć do tego talent:)

Zapraszam wszystkich do odwiedzania i obserwowania wyróżnionych przez mnie blogów, bo naprawdę warto. Widać, że dziewczyny prowadzą blogi z dużym zaangażowaniem i pasją, a prace jakie wykonują są po prostu przepiękne:)
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Basi za wyróżnienie:) Kochana nawet nie wiesz, jak to zmobilizowało mnie do dalszej  pracy:) Buziaki, papa:)

4 komentarze :

  1. Dziekuje za wyroznienie ,jest mi naprawde bardzo bardzo milo :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za kolejne wyróżnienie:) już jakiś czas temu dostałam jedno

    OdpowiedzUsuń