czwartek, 8 listopada 2012

Kolejne wyróżnienie:)-aktualizaja:)

I znów przemiła niespodzianka, tym razem za sprawą Evviki.   Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, jest to dla mnie bardzo mobilizujące:) Ja znów wyróżniam wszystkie blogi, bo Wszyscy tworzycie niesamowite, rewelacyjne prace!
Odpowiem teraz na pytania Evviki:
1.List czy e-mail?-Już dawno listy pisałam, a kiedyś uwielbiałam je pisać:, no cóż technika idzie do przodu:)
2.Ciepły czy zimny?- ciepły:)
3.Kino czy teatr?-kino
4.Danie wegetariańskie czy danie mięsne?-lubię oba rodzaje:)
5.Kawa czy Herbata?-i to i to:)
6.Komedia czy horror?- oba gatunki filmów bardzo lubię:)
7.Spódnica czy spodnie?-spodnie
8.Warzywa czy owoce?-jedne i drugie:)
9.Książka czy film?-zależy, ale raczej książka:)
10.Wielkanoc czy Boże Narodzenie?-Boże Narodzenie:)
11.Praca zespołowa czy praca indywidualna? - to zależy, ale raczej indywidualna:)

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłej nocki:)

Dziś znów dostałam wyróżnienie od kochanej Ewelinki:)  Dziękuję Ci przeogromnie:) Zapraszam też do odwiedzania bloga Eweliny, piękne prace robi:) A do tego jest przesympatyczną, ciepłą osóbką:* Podobnie jak wyżej, odpowiem na pytania Eweliny, a wyróżniam znów wszystkie blogi:)

1. Jaki film polecilibyście do obejrzenia.-oglądam mnóstwo filmów i wiele mi się podobało, ale za długo by tu wymieniać:)
2. Jak spędzacie czas wolny .-zależy od pory roku, w lecie zajmuje eis ogrodem i działkami warzywnymi:):)
3.Skąd bierzecie inspiracje do własnej twórczości.-na razie jestem początkująca, więc inspirację czerpię z internetu, mam nadzieję, że jak dojdę już do wprawy, to zaczną mi w głowie świtać moje własne pomysły, czego już nie mogę się doczekać:)
3. Jakiej słuchacie muzyki.-nie mam ulubionego rodzaju muzyki, lubię słuchać czegoś, co łatwo wpada mi w ucho:)
4. Jaką potrawę serwujecie niezapowiedzianym gościom .na szczęście prawie wcale nie zdarzają mi się niezapowiedziani goście:) Zawsze wiem wcześniej, kto może się u mnie zjawić:)
5. Gdzie robicie zakupy dotyczące waszej twórczości. Mieszkam w małym mieście, gdzie większość produktów potrzebnych do moich robótek nie jest dostępna.To, co mogę kupić na miejscu, kupuję w pasmanteriach i hurtowni papierniczej, w pozostałych przypadkach muszę się ratować internetem:) 
6. Ulubiony kolor .-fiolet, zieleń, róż
7.Jak lubicie spędzać urlop.Kocham góry:)
8. Czy wolicie lato , czy może zimę lubię wszystkie pory roku, bo każda ma swój urok:). 
9. Gdzie nauczyliście się robić swoje cudeńka.-uczę się w domu, przed komputerem, korzystając z instrukcji dostępnych w internecie:)
10. Od jak dawna zajmujecie się rękodziełem .-dwa miesiące:)
11. Czy lubicie to co robicie .- uwielbiam:)

1 komentarz :