sobota, 8 grudnia 2012

Choinki na wystawę

Witam wszystkich bardzo późna porą:) Ciągle pracuję nad wystawą, z prac na nią przygotowanych udało mi się pokazać Wam dopiero mikołaja. Dziś będą choinki:) Zdjęcia oczywiście kiepskiej jakości, nic nowego:) Na żywo wyglądają o wiele lepiej:) Dwie pierwsze są zrobione w najbardziej popularnym splocie czyli 4+1:)

Srebro i złoto
Czerwień i złoto
I kolejne dwie zrobione są metodą 8+1

Czerwień i złoto:

Czerwień, złoto, srebro, fiolet:
I z choinek to wszystko:) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za Waszą obecność:)

19 komentarzy :

  1. Dobrze Weroniko,że zabrałaś się za rękodzieło,bo wychodzi Ci to doskonale;)Widać to po tych choinkach:)
    Dobranoc;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinką są śliczne, a ta z fioletowymi koralikami wygląda cudownie!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne trzymam kciuki i czekam na relację z wystawy buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te twoje choineczki-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne! wszystkie :) powodzenia na wystawie :) ja też się przygotowuję do kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No " laleczko " zdolne masz łapki ....Choineczki super...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są :-)
    czekam na relację z wystawy

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnia przypadla mi najbardziej do gustu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta choinka :) Strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.Byłaś 4ooo zaglądającym.Proszę o adres wyśle po świętach prezent niespodziankę .Pozdrawiam/Choineczki pięknie dopracowane/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Najbardziej mi się podoba nr 2! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jak zwykle - każda, bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te choineczki, wszystkie, ja nie zrobiłam ani jednej, i to nie w tym roku, ale w życiu :)))Bo jak wiesz od niedawna plotę :) Ale w przyszłym roku się poprawię i zrobię kilka. Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne takie wymuskane i dopieszczone:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy tworzysz:) zastanawia mnie tylko jakiego stelaża do tych choineczek używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczki plotę na stożku z brystolu, która sama sobie zrobiłam:)

      Usuń