niedziela, 30 listopada 2014

Testowanie Envelo i Ballantines Brasil zeStreetcomem

Witajcie Kochani, wracam do Was po poważnej awarii komputera. Miał być dziś szydełkowy post,ale ze względu na opóźnienie w publikacji postów spowodowane awarią, to opowiem Wam o dwóch kolejnych kampaniach, w jakich mam możliwość uczestniczyć . Są to kampanie Streetcomu.

Pierwsza z nich to kampania ENVELO.
 Pojawiła się już reklama tej usługi w telewizji,ale jeśli ktoś jeszcze nie słyszał to postaram się po krótce przybliżyć, o co tutaj chodzi. Envelo to strona dzięki której możemy samodzielnie wysłać niebanalne kartki okolicznościowe do naszych bliskich i znajomych. Tworzymy kartki samodzielnie-  z gotowych szablonów, dostępnych  na stronie, albo wykorzystując własne zdjęcia, tworząc z nich dowolne kompozycje,kolaże, itd. Wybieramy oczywiście także wielkość kartki i rodzaj( otwierana bądź w formie pocztówki). Gdy mamy już gotowy projekt kartki, należy wpisać życzenia, adres odbiorcy, wybrać formę wysyłki Pocztą Polską i oczywiście uiścić opłatę. Po kilku dniach nasza kartka dotrze do adresata :) Poruszanie się po stronie nie sprawia żadnego problemu, więc z jej obsługą każdy sobie poradzi- strona jest przejrzysta i niechaotyczna. Ja już swoją kartkę zamówiłam i nie mogę się doczekać aż dotrze do adresatki :)
Bardzo się cieszę, że mam możliwość  uczestniczenia w tej kampanii. Dzięki tej stronie można wysłać naprawdę oryginalną i niebanalną kartkę do bliskiej osoby. Ceny takich kartek również nie są wygórowane, więc moim zdaniem jest to usługa na każdą kieszeń.
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, więc jeśli ktoś szuka inspiracji i chce podarować bliskiej osobie niepowtarzalną kartkę to zapraszam na stronę Envelo tu http://www.envelo.pl/o-envelo-kim-jestesmy.html

Druga z kampanii to BALLANTINES BRASIL

Do tej kampanii dostałam się miesiąc temu, a paczuszka dotarła do mnie dzień przed moimi 30-stymi urodzinami. Fajny prezent nie ? ;) W paczce ambasadorskiej znalazła się butelka Ballentines Brasil 0,7 l oraz ulotki i kupony zniżkowe dla znajomych.


Co to jest Ballantines Brasil?  to napój spirytusowy stworzony z whisky pochodzącej ze Szkocji, z selektywnie wybranych beczek macerowanych suszonką skórką limonki. Prezentujemy Wam napój wypełniony smakiem cytrusów, tworzącym, nowy, pyszny i pasjonujący alkohol inspirowany brazylijskim sposobem picia drinków z limonką.
Cena- około 85 zł za 0,7 l
Moja opinia- Za smakiem tradycyjnej Whisky nie przepadam, ale ta jest świetna. Smakuje mi nie tylko w formie drinków, ale również w czystej postaci. Jej smak jest niepowtarzalny- łagodny, z wyraźną nutką limonki i lekko goryczkowym posmakiem. Powiem Wam, że tak ciekawego w smaku alkoholu jeszcze nie piłam. Nadaje się do różnego rodzaju drinków i można z nią spokojnie eksperymentować, świetnie komponuje się z różnymi składnikami- colą, cytryną, limonką, grantem, sokiem z malin, tonikiem, co kto sobie wymyśli :) I co najważniejsze, na drugi dzień nie boli po niej głowa ;) Myślę, że ta whisky z pewnością przypadnie do gustu osobom, które, tak jak ja, nie przepadają za smakiem tradycyjnej whisky, ale również takim, które poszukują nowych doznań smakowych. Myślę, że sprosta najbardziej nawet wybrednym smakoszom. Polecam, bo naprawdę warto! :)
Jestem ciekawa Waszych opinii. Korzystał już ktoś z Was z usług Envelo?
A może próbowaliście Ballantines Brasil?
Zapraszam do dzielenia się  swoimi wrażeniami:)
Pozdrawiam bardzo serdecznie .

7 komentarzy :

  1. Kochana! Jeśli chodzi o alkohole to tylko z moim mężem możesz podyskutować:) Ja nie znam się bo nie piję nawet szampana:):):0 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny prezent urodzinowy miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ballantine's to pierwszy trunek tego typu jaki piłam i uważam, jak na razie, że jest najlepszy, lubię w nim czekoladowe nuty smakowe.
    Tego smaku jeszcze nie próbowałam, ale jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o Envelo, ale chyba jestem jednak tradycjonalistką :) Choć przyznam, że całkiem mi się podoba ten pomysł.
    Natomiast mocnych alkoholi nie piję :) więc tutaj też nic nie wniosę nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też skorzystać z gotowych szablonów tradycyjnych kartek :) Usługa jest o tyle wygodna, że sami wysyłają wybrane przez nas kartki do adresata, więc omija nas stanie w kolejkach na poczcie :)

      Usuń
  5. Tak, to wieeeelki plus :)
    Miło mi Cię poinformować. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award 2014. Więcej informacji tu: http://cosmeticosmos.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń