sobota, 27 lipca 2013

Współpraca z firmą Tomil, chwalipięctwo i kolejna niespodzianka dla komentatorów:)

Witam wszystkich bardzo serdecznie w ten upalny poranek:) Dziękuję za tak wiele przemiłych komentarzy pod poprzednimi postami. Jest mi przykro, że tak rzadko odwiedzam Wasze blogi, ale Ci, co mnie znają, wiedzą, że wkrótce zaległości odrobię:)
 Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Tomil- oferuje nam ona kosmetyki i środki czystości rożnych marek. Dostałam do przetestowania kilka produktów. Dziś chciałabym Wam troszkę opowiedzieć o odświeżaczach:) Dostałam takie :
Opakowanie o zapachu Rain of Island zawiera dozownik oraz zapasy trzech odświeżaczy o pojemności 15 ml. Drugi produkt to zapas trzech buteleczek o zapachu Japenese cherry.
Moja opinia: Jestem z tych odświeżaczy bardzo zadowolona. oba zapachy bardzo przypadły mi do gustu, są bardzo świeże. Wystarczy jedno naciśnięcie dozownika, aby zapach rozniósł się po całym mieszkaniu- dodam, że w powietrzu zapach utrzymuje się naprawdę długo. Jedna buteleczka przy moim codziennym stosowaniu starczyła na około 3 tygodnie. A używałam go kilka razy dziennie:D Mogę śmiało polecić Wam ten produkt. Wiem, że będę korzystać z tych produktów i będę chciała wypróbować kolejne, bo bardzo zaintrygowały mnie środki czystości, płyny do płukania tej firmy. Posiadają one bardzo dobre opinie użytkowników i są w niskich, atrakcyjnych cenach. Jest tylko jedna wada- produkty są niedostępne w moim mieście. Ale jak tylko wybiorę się do sąsiedniego większego miasta, to z pewnością się w nie zaopatrzę:)
 Chciałabym się tez pochwalić prezentem jaki dostałam od Kasi. Jakiś czas temu Kasia zorganizowała Truskawkowe Candy, obdarowała wiele osób i ja tez znalazłam się wśród tych szczęśliwców:)
Dostałam serwetki, słodycze(było ich więcej, ale nie dotrwały do zdjęcia:D) oraz przepiśnik, na który "chorowałam" od dawna i w końcu mam swój własny, przepiękny:) Prezent był totalną niespodzianką, bo nie wiedziałam, co dostanę, a tu proszę- spełniło się moje małe marzenie:) Wszystko utrzymane w truskawkowym klimacie:) Kochana jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję, a Was wszystkich zapraszam na bloga Kasi, bo naprawdę warto!:)
 I na koniec chciałabym obdarować kolejną osobę z moich najwierniejszych komentatorów:) A oto wynik:
Katlus!!!! Kochana proszę Cię o kontakt mailowy:) Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu:)

12 komentarzy :

  1. Gratuluję tych wspaniałości - przepiśnik jest cudowny:) Firmy Tomil nie miałam jeszcze okazji poznać, ale lubię eksperymentować z zapachami, więc na pewno się nią zainteresuję:) Pozdrawiam gorąco i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty dostałaś, taki przepiśnik to śliczna ozdoba kuchni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję prezentów, piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to tej samej firmy, ale używałam takich odświeżaczy... szczególnie podobał mi się cytrynowy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny jest ten przepiśnik - zazdroszczę! aż ma się ochotę na truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje prezentów!!! i ogromnie cieszę się z wygranej:))) już pędze na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiscie cudny ten przepisnik!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ślicznej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozazdrościć takich truskawkowych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zamiast chwalić cuda niewidy powiem krótko-MIŁEGO DNIA

    OdpowiedzUsuń
  11. aja gapa dopiero dziś tu dotarłam :(
    Przepraszam ale...
    ogromnie się cieszę, że prezent przypadł Ci do gustu, że się spodobał ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń