czwartek, 19 grudnia 2013

Testowanie szczoteczki elektrycznej z trnd

Witam wszystkich bardzo serdecznie. ciesze się, że moje bombki Wam się spodobały:) dziękuję za tak wiele miłych słów.
Dziś chciałabym Wam się pochwalić, że udało mi się pod koniec października dostać do testowania szczoteczki elektrycznej do zębów na stronce trnd. Każdy ma szansę na testowanie, wystarczy się tylko zarejestrować:) Dostałam oprócz materiałów informacyjnych szczoteczkę elektryczną z ładowarką oraz 8 wymiennych końcówek dzięki którym również moja rodzina i znajomi mogli ja przetestować:) Jeśli ktoś nie ma jeszcze pomysłu na prezent świąteczny dla najbliższej osoby, to może taka  szczoteczka okaże się strzałem w 10:)
 Główna zaletą  szczoteczki elekrtycznej Oral-B Professional Care 500 jest skuteczność w eliminowaniu płytki nazębnej. Nowoczesna szczoteczka wykorzystuje technologię czyszczenia 3D, delikatnie otacza każdy ząb, rozbija i doskonale usuwa płytkę nazębną. Elektryczna szczoteczka usuwa do 100 % więcej płytki nazębnej niż zwykłe szczoteczki manualne. Dodatkowo dla skutecznego i delikatnego szczotkowania ma łagodne i specjalnie zaokrąglone włókna.
Tej szczoteczki używam od miesiąca. Jakie są moje doświadczenia z nią związane? Zapraszam na recenzję:

 Szczoteczka jest przede wszystkim lekka i bardzo poręczna, bardzo wygodnie się ją trzyma i szczotkuje nią zęby. Bardzo cicho pracuje. Od zawsze mam problem ze zbyt szybko zbierającą się płytką nazębną, a odkąd używam tej szczoteczki, widzę kolosalną różnicę. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, ale ona naprawdę działa i świetnie sobie radzi z usuwaniem osadów. A wpływ ma na to głównie technologia czyszczenia 3D. Oznacza to, że szczoteczka wykonuje ruchy pulsacyjne, które delikatnie rozbijają płytkę nazębną, a następnie za pomocą ruchów oscylacyjno- rotacyjnych wymiata ją. Na początku krwawiły mi dziąsła, ale po klilku dniach objaw ten ustapił. Po miesiącu stosowania zauważyłam też, że zęby zrobiły się nieco bielsze.
  Fajną funkcją tej szczoteczki jest system kontroli nacisku, który reaguje na zbyt duży nacisk szczoteczki na zęby. Jeśli szczotkowane są zbyt mocno, ruchy pulsacyjne ustają automatycznie, co sprawia, że szczoteczka pracuje bardzo delikatnie. dla mnie osobiście jest to bardzo przydatna funkcja, bo ja zawsze dość mocno szczotkowałam zęby, co dość często powodowało krwawienie dziąseł.
  Kolejna funkcja to zegar szczotkowania- wbudowany sygnalizator przypomina o zalecanym przez dentystów 2-minutowym czasie mycia zębów. Profesjonalny 30-sekundowy sygnalizator pomaga równomiernie rozłożyć czas mycia zębów na każdą ćwiartkę szczęki. Rewelacyjna funkcja, możemy spokojnie skupić się na szczotkowaniu:)
Szczoteczkę wystarczy naładować raz na 7 dni:) Jestem z tej szczoteczki niezwykle zadowolona i wiem już, że do manualnej nie wrócę. Nie ma nawet porównania. Myjąc zęby zwykłą szczoteczką nie były one tak czyste jak teraz. Mam ochotę cały czas "przesuwać" po nich językiem- są tak gładkie i czyściutkie:D Elektryczną szczoteczką łatwiej tez wyczyścić trudniej dostępne miejsca, tj. zęby mądrości i wiem, że żadne cząsteczki jedzenia nie zostaną pominięte. I najważniejszy plus-w końcu płytka nazębna przestała być moim problemem. Wszyscy znajomi i rodzina, którzy przetestowali ze mną tą szczoteczkę również są nią zachwyceni. Polecam więc gorąco ją Wam wszystkim:)
Dziękuję trnd za możliwość przetestowania szczoteczki:)

7 komentarzy :

  1. fajny blog bede obserwowac zaprasza tez do mnie na bloga oraz do zabawy w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kupiłam na prezenty szczoteczki elektryczne. Długo zastanawiałam się czy to dobry pomysł, Ale znajomi, którzy używają takich szczoteczek są zadowoleni, więc mam nadzieję, że i my będziemy. Dziękuję za opinię, upewniła mnie, że dokonałam dobrego wyboru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również testuję tę szczoteczkę, bo także zostałam wybrana w trnd:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę tylko powiedzieć, że mycie zębów szczoteczką elektryczną jest przyjemniejsze niż zwykłą, tego nie da się wytłumaczyć-trzeba spróbować :) Ja mam tańszy model, który niestety głośno pracuje, i nie ma sygnalizacji docisku do zębów. Teraz już wiem, że na takie rzeczy trzeba zwracać uwagę przy zakupie. No i trzeba też wziąć pod uwagę, że koszty eksploatacji są nieporównywalnie większe niż tradycyjnych szczoteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kosztów eksploatacji to zależy:) Mi te koszty wychodzą taniej niż gdy używałam szczoteczki tradycyjnej bo wtedy musiałam często usuwać kamień z zębów, a to wiązało się ze sporymi kosztami:)

      Usuń
  5. Na pewno warto zainwestować w takie ciekawostki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń