poniedziałek, 12 grudnia 2016

Tchibo Cafissimo

Witajcie! Jakiś czas temu zostałam Ambasadorką Tchibo Cafissimo na stronie Rekomenduj.to. Do testów otrzymałam ekspres do kawy Tchibo Cafissimo Classic oraz zestaw 150 kapsułek w przeróżnych wariantach smakowych:
Otrzymałam ekspres w czarnym kolorze, który niezwykle elegancko się prezentuje i dodaje szyku mojej kuchni. Ekspres jest niezwykle zgrabny i smukły, co sprawia, że bez problemu zmieścił się na szafce kuchennej pomiędzy innymi akcesoriami codziennego użytku :) Ekspres jest bardzo intuicyjny i niezwykle prosty w obsłudze. Podczas pierwszego użycia bardzo przydatna jest dołączona instrukcja, która w przejrzysty sposób pomaga zapoznać się z użytkowaniem ekspresu. Ekspres pracuje dość cicho, więc spokojnie można rano parzyć kawę, podczas gdy inni domownicy jeszcze smacznie śpią :) Z tyłu ekspresu znajduje się pojemnik na wodę:
Ma dużą pojemność, więc spokojnie można jednorazowo zaparzyć kilka kaw pod rząd. Wodę można uzupełnić na dwa sposoby- albo wyjmując cały pojemnik, lub otwierając klapkę i dolać wodę, np. kubkiem. Oba sposoby są szybkie, proste i wygodne. O konieczności uzupełnienia wody informuje nas migający na czerwono wskaźnik, znajdujący się obok włącznika ekspresu.
  W ekspresie tym możemy parzyć trzy rodzaje kaw. Do poszczególnego rodzaju jest przypisany inny kolor kapsułki:
Kapsułka żółta to caffe crema, szara to espresso, a niebieska to kawa filtrowana. Kolor kapsułki mówi nam też, który przycisk w ekspresie należy nacisnąć :
Proste, prawda? :) Kapsułkę umieszczamy w pojemniku :
i wsuwamy go do ekspresu, a następnie dociskamy dźwignią blokującą.  Tak wygląda dźwignia przed dociśnięciem :


A tak po:
Naciskamy odpowiedni przycisk i kawa robi nam się już sama :)
Kawę można zaparzać w tradycyjnym kubku czy filiżance:
Lub w malutkich filiżaneczkach, typowych do espresso. Aby ułatwić nam to zadanie mamy tutaj specjalną półeczkę na takie właśnie malutkie filiżaneczki:


Dodatkowo w tym ekspresie jest tez spieniacz do mleka, którego obsługa również nie przysparza najmniejszych problemów :
Samo czyszczenie ekspresu jest również bardzo proste i nie zajmuje dużo czasu.

Kawa zaparzona za pomocą Tchibo Cafissimo jest według mnie bez porównania lepsza od tej, zaparzanej w tradycyjny sposób, czyli zalewanej wrzątkiem z czajnika. Kapsułki maja to do siebie, że zawiera odpowiednią porcje kawy,a ekspres dobiera potrzebną ilość wody, by kawa była idealna w smaku. Jeśli jednak dla kogoś kawa wydawać się będzie za mocna, wystarczy ponownie uruchomić proces parzenia z życiem tej samej kapsułki. Wówczas będzie ona łagodniejsza. Kawa z tego ekspresu charakteryzuje się dla mnie łagodnym i aksamitnym smakiem. Odkąd mam ekspres w domu, ani razu nie piłam kawy zaparzanej wrzątkiem z czajnika, bo po prostu przestała mi smakować :) Fajnym dodatkiem do kawy może być też puszysta, mleczna pianka, wykonana za pomocą spieniacza. Tak więc w każdej chwili mogę zaparzyć taką kawę, na jaką akurat mam ochotę. Jestem bardzo zadowolona z użytkowania tego sprzętu i zachwycona wyjątkowym i niepowtarzalnym smakiem kawy, jaką można za pomocą tego ekspresu uzyskać. Myślę, że takie urządzenie powinno znaleźć się w domu każdego prawdziwego kawosza. Ekspres jest też świetnym pomysłem na prezent :) Serdecznie polecam :) Jeśli jesteście zainteresowani zakupem ekspresu w atrakcyjnych cenach, serdecznie zapraszam tutaj Tchibo ekspresy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz