wtorek, 6 listopada 2012

Wyróznienie.

Dostałam kolejne wyróżnienie od Basi.  Dziękuję ci kochana:)

Zasady wyróżnienia są następujące:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".
 Ja nominuję:
  1. Łukasza
  2. Marta i Alicja
  3. Ewelina
  4. Isskaa
  5. Sorelle
  6. Agnieszka
  7. Monika
  8. Basia
  9. Kasia
  10. Diana
  11. Joanna
  12.  
    Pytania, na które mam odpowiedzieć, to:
     

1. Ulubione danie- jest ich wiele, ale najbardziej to przeróżne sałatki:)
2 wolisz koty czy psy- uwielbiam zarówno psy, jak i koty:)
3 gdzie chciała byś spędzić sylwestra- jakaś domowa imprezka wśród najbliższych znajomych
4 ulubiona książka- mam ich sporo:)
5 wolisz miasto czy wieś- wieś, ale mieszkam w małym mieście:)
6 jaką biżuterie lubisz- złoto i srebro, nie mogę nosić sztucznej biżuterii, bo jestem na nią uczulona, a szkoda, bo jest piękna:)
7 czy masz ulubionego malarza- nie
8 gdzie najlepiej ci się myśli- podczas porannej kawki, ewentualnie w lecie na huśtawce za domem:)
9 co robisz jak nie możesz zasnąć- włączam sobie jakiś film na dvd, albo zajmuję się moim rękodziełem:)
10 kiedy jesteś szczęśliwa robisz.....- po prostu cieszę się tym uczuciem:)
11jakie  kwiaty lubisz - uwielbiam wszelkie kwiaty ogrodowe. W domu nie lubię kwiatów doniczkowych, więc ich nie mam:) Za to w ogrodzie mogę ich mieć mnóstwo:)

Moje pytania to:
  1. Ulubiony kolor
  2. Ulubiony film
  3. Kiedy mam chwile tylko dla siebie...
  4. Ulubiona potrawa
  5. Jaki prezent sprawił Ci największą radość?
  6. Marzy mi się....
  7. Mój znak zodiaku to
  8. Ulubiona pora roku
  9. Jakie strony internetowe lubisz przeglądać?
  10. Moje pasje(oprócz rękodzieła:)
  11. Miejsce, do którego chcesz pojechać, np. na wakacje.

4 komentarze :

  1. Kochana z całego serca dziękuję.Nie sądziłam że to takie miłe pozdrawiam i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś ponownie nominowana:) Gratuluję:*

    http://wyprzedazmarzen.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-libster-blog-oraz.html

    OdpowiedzUsuń