czwartek, 7 marca 2013

Próby decu

  Witam wszystkich bardzo serdecznie:) Dziś tak szybciutko, pisanki w decu:) Są to moje początki w tej technice, więc proszę się nie śmiać:) Mimo, że do ideału im bardzo daleko, to ja jestem zadowolona:) I nawet chętni na nie się znalazły, więc oczywiście zdjęcie robione w biegu, jego jakość pozostawia wiele do życzenia, ale fotkę pstryknęłam w ostatniej chwili, gdyż jajka powędrowały już do nowych właścicieli:)
Uciekam do swoich robótek i życzę wszystkim miłego dzionka:)

47 komentarzy :

  1. no i pięknie! gratki pierwszych jajeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajeczka. Nie dziwie się , że tak szybko powędrowały w świat. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Weroniko rozwijasz się kochana w rękodziele że ho ho,piękne pisanki w decu wyszły więc nie dziwię się ,że już znalazły nowych właścicieli.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) Kolejny talent w twoich raczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne jajeczka:) Początki udane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jajeczka, wszystkie mi się podobają a to z bratkami najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jajka moje pierwsze i zarazem ostatnie takie jajka to masakra była twoje to rewelka i fajnie że są rozchwytywane

    OdpowiedzUsuń
  8. Weroniko masz ogromny talent,za co się nie weźmiesz to wychodzą śliczności !
    Jajka super !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widzę tu powodu do smiechu są sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądają jajeczka decoupage ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jajeczka. I Ty piszesz,że pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne wesołe i kolorowe pisanki ! Mi się podobają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne i tak pięknie wykonane:) Podziwiam za kreatywność:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe, kolorowe i pełne radości :))))
    pozdrawiam cieplutko i proszę o jeszcze więcej pisanek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Weronika jak widzę Tobie żadna technika nie jest obca;)jaja jak malowane;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje pierwsze decu jest świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę się śmiać tylko uśmiechać do tych śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!!! Pierwszy raz powiadasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne a najbardziej to w różyczki i bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajeczka urocze , a to w różyczki takie delikatne bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. i mnie się podobają :) bardzo ładne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Weroniko, świetny debiut. Nie jestem znawcą tej techniki ale bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ! Debiut bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te z różami wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne jajeczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale sie nie dziwię że już zmieniły właścicieli,
    bo są urocze !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana jajuszka rewelacyjne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne, moje początki były o wiele gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Slicznie wyszły pisanki :) Ja wczoraj zrobiłam baranka i też zniknął w ciągu "sekundy" ledwie udało mi się go do fotki odzyskać i poszedł w świat :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju ślicznie Ci wyszły, a to w różyczki bomba

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie Ci poszło jak na początek :)
    Chociaż wydaje mi się, że jajka nie są dobrym tworzywem dla początkujących w decu... gdybym zaczęła od jajek pewnie rzuciłabym to w cholerę ;) A to dlatego, że ozdabianie pisanek do najłatwiejszych nie należy :)
    Jak dla mnie naj jest jajo z bratkami!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, najłatwiejsze może to i nie jest, ale wypracowałam sobie swój sposób, aby serwetka się nie marszczyła;)To są moje pierwsze jajka, a moje pierwsze próby decu były na płaskich powierzchniach:) Choć przyznam szczerze, że próbowałam też w grudniu robić bombki ta techniką, więc i z jajkami poszło już łatwiej:)

      Usuń
  32. Zdolniacha z Ciebie taka - co nie spróbujesz to świetnie wychodzi ;) Mnie najbardziej urzekło to jajeczko w róże - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ świetne jajieczka! Ja kompletnie nie mam czasu na wielkonoc... a miałam tyle planów:( DObrze, że u Ciebie mogę oko nacieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  34. no wiesz jak to są początki to aż się boję zobaczyć następne bo zapewne mnie zaszokują, te są piękne

    OdpowiedzUsuń
  35. a i zajrzyj do mnie specjalnie dałam to ,,,,jajo tzn zdjęcie ,,,, moje docu..

    OdpowiedzUsuń
  36. Przygotowania do świąt jak widzę pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne, aż niewiarygodne, że to pierwsze sztuki:))

    OdpowiedzUsuń