poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Żel pod prysznic i peeling Green Pharmacy

Witam wszystkich bardzo serdecznie na początku tygodnia:) Dziękuję za komentarze pod serwetą, ciesze się, że wzór się spodobał :) Moje kolejne prace są w trakcie schnięcia, więc dziś postanowiłam zrobić przerywnik i napisać Wam kilka słów na temat kosmetyków, z którymi niedawno się zapoznałam. Bardzo przypadły mi do gustu, są naturalne, nie zawierają parabenów, dostępne są w bardzo fajnych cenach, w każdym Rossmannie i w Drogeriach Natura, więc myślę, że niejedną z Was również zainteresują:)

W konkursie walentynkowym zorganizowanym przez Elfa Pharm na fb wygrałam taki zestaw kosmetyków:
I właśnie od tego zestawu zaczęła się moja przygoda z kosmetykami Green Pharmacy:) Zestaw zawierał kalendarz, żel pod prysznic, peeling cukrowy do ciała oraz krem do twarzy. Krem porwała moja teściowa ;)

ŻEL POD PRYSZNIC GREEN PHARMACY RÓŻA PIŻMOWA I ZIELONA HERBATA:




Kilka słów od producenta: Jedwabisty dotyk na skórze, naturalne ekstrakty, aktywna pielęgnacja. Daje energię i radość. Delikatnie oczyszcza, nawilża skórę, chroni dzięki neutralnemu pH. Pozostawia nutę pięknego aromatu. olejek z płatków szlachetnej róży piżmowej łagodzi i regeneruje. Polifenole z zielonej herbaty chronią przed wolnymi rodnikami, zatrzymują młodość skóry.
Cena: około 8-9 zł za 500 ml
Moja opinia: Żel zamknięty w miękkiej plastikowej butelce, o ciemnobrązowym kolorze. Znakiem rozpoznawczym kosmetyków Green Pharmacy jest właśnie ten ciemno brązowy kolor, który moim zdaniem bardzo tu pasuje, wyglądają jak z babcinej apteczki :) Mimo, że butelka ma ciemny kolor, bardzo dokładnie widać, ile już kosmetyku zużyliśmy. Zamkniecie bardzo praktyczne i wygodne na klik. Żel ma gęstą, nieprzelewającą się przez palce konsystencję oraz śliczny bladoróżowy kolorek. Mimo, że żel jest o zapachu róży piżmowej i zielonej herbaty, to zdecydowanie dominującym aromatem jest tutaj róża. Żel moim zdaniem pachnie przepięknie:) Bardzo dobrze się pieni, świetnie oczyszcza skórę i doskonale ją nawilża!  Jest to pierwszy tego typu żel pod prysznic jaki używałam. Mam skórę z tendencją do przesuszania się, a jego zastosowaniu nasza skóra jest pokryta jakby filmem ochronnym, jest gładziutka,miękka i nawilżona. Odnoszę wrażenie jakby była już pobalsamowana, zatem po tym żelu balsamu już nie używam:)Dzięki swojej gęstej konsystencji żel jestt niezwykle wydajny i bardzo powoli ubywa z butelki, zatem ja mogę go każdej z Was polecić z czystym sercem:)

PEELING CUKROWY DO CIAŁA GREEN PHARMACY RÓŻA PIŻMOWA I ZIELONA HERBATA:
Kilka słów od producenta: Naturalne kryształki cukru. Oczyszczanie, pielęgnacja, aromat, relaks dla ciała i zmysłów.Delikatne złuszczanie naskórka, poprawa mikrokrążenia.Gładka i miękka skóra. ekstrakt z płatków róży łagodzi i nawilża ekstrakt z zielonej herbaty chroni młodość skóry.
Cena: 12-15 zl za 300 ml
Moja opinia: Z peelingami do ciała zawsze miałam problem. Nie mogłam znaleźć odpowiedniego i po większości tego typu kosmetykach skóra swędziała mnie niemiłosiernie. Dlatego tym bardziej się cieszę, że trafiłam właśnie na ten peeling Green Pharmacy,. Zamknięty w ciemnobrązowym słoiczku, z którego wydobycie kosmetyku jest bardzo wygodne i mamy pewność, że zużyjemy go do końca. Peeling ma piękny  różany zapach i bladoróżowy kolorek. Dlaczego jest dla mnie idealny? Po pierwsze jest gęsty i bardzo wydajny, wystarcza na bardzo długo. Po drugie ma idealne drobinki- nie są one drobniutkie, ani też bardzo grube, są takie w sam raz, co bardzo mi odpowiada.Po trzecie nie wysusza skóry, a nawilża ja podobnie jak żel- już podczas aplikacji wyczuwam, że na skórze pozostaje ochronny film, a skóra w dotyku wydaje się, jakby była pobalsamowana. No i najważniejsze po zastosowaniu tego kosmetyku skóra mnie nie swędzi. Efekt złuszczania naskórka jest również dla mnie bardzo zadowalający. Uwielbiam ten peeling i śmiało mogę Wam go polecić:)

Zakupiłam już kilka kolejnych kosmetyków Green Pharmacy i wkrótce podzielę się z Wami moimi wrażeniami na ich temat :) Już teraz mogę Wam powiedzieć, że są równie fantastyczne, jak te dwa dziś przedstawione:)
Jestem ciekawa, czy któraś z Was stosuje kosmetyki tej firmy i jakie są Wasze wrażenia:) Zachęcam do dzielenia sie opinią, może i Wy polecicie mi jakieś kosmetyki z tej firmy:)

4 komentarze :

  1. Super zestaw, gratulacje z wygranej od Elfa Pharm. :) Kosmetyki Green Pharmacy godne polecenia.To coś dla mnie, bo liczą się dla mnie tylko naturalne.Cena bardzo przystępna, łatwa dostępność, wydajność, zapach i skuteczność produktów zachęcają do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja bardzo obiektywna, oddająca moje oczekiwania wobec produktu. Bardzo cenię kosmetyki tej firmy, są stworzone z myślą o mnie. Efekt wyśmienity.
    Super blog, na który warto często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam tych kosmetyków ale zachęcona Twoją recenzją chyba zakupię i wypróbuję. Przecież piżmo to wabik . Lubiłam jak mój mąż używał perfum z dodatkiem piżma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. znam firmę, miałam stycznośc i moje wrażenia pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń