niedziela, 22 czerwca 2014

Chantal do włosów farbowanych

Witam wszystkich serdecznie w niedzielny wieczór. Witam serdecznie nowych obserwatorów:). Dziękuję za wiele pięknych komentarzy pod wózeczkiem , dziękuję za Waszą obecność :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków do włosów farbowanych firmy Chantal. Dostałam je do przetestowania od firmy Chantal oraz portalu BeautyTester.

SZAMPON SESSIO DO WŁOSÓW FARBOWANYCH

Opis producenta: Delikatnie oczyszcza i odżywia włosy farbowane. Wzbogacony proteinami jedwabiu, ekstraktami z winogrona i aloesu oraz witaminą E. Regularnie stosowany wzmacnia i stabilizuje kolor oraz przeciwdziała jego matowieniu. Nadaje włosom idealną gładkość i niepowtarzalny blask. 
Cena: 12,20 za 500 g
Moja opinia: Szampon zamknięty w plastikowej butelce z wygodnym w użyciu dozownikiem. Kosmetyk ma gęstą konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Bardzo dobrze się pieni, nie ma problemu z jego spłukiwaniem. Dokładnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Ma piękny, delikatny zapach. Nie plącze i nie wysusza włosów, a co najważniejsze chroni i podkreśla kolor włosów farbowanych. Używam go już od dłuższego czasu, a kolor moich włosów nadal jest intensywny. Włosy po tym szamponie pięknie się błyszczą, nie puszą się, są sypkie, miękkie i wygładzone, zdecydowanie lepiej się układają. Szampon nie wpływa w żadnym wypadku na szybsze przetłuszczanie się włosów. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem olejków z włosów. Jest to niewątpliwie jeden z lepszych szamponów do włosów farbowanych jakich używałam i z pewnością jeszcze po niego sięgnę, bo i cenę ma atrakcyjną. Minusem jest dostępność tych kosmetyków- można je dostać jedynie poprzez zakup internetowy.

ODŻYWKA SESSIO DO WŁOSÓW FARBOWANYCH
Opis producenta::
Intensywnie odżywia włosy farbowane. Dzięki zawartości wyciągu z aloesu i winogrona oraz witaminy E chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, pomaga odzyskać witalność oraz zachować świetlisty blask, przeciwdziałając utracie koloru. Filtr UV chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Proteiny jedwabiu sprawiają, że włosy są miękkie, lśniące i pełne blasku.
Cena: 12,20 za 500 g
Moja opinia: Odżywka zamknięta jest w plastikowej butelce z wygodną w użyciu pompką. Odżywka posiada bardzo gęsta konsystencję, dzięki czemu jest wydajna i wystarcza na bardzo długo. Ma śliczny, delikatny zapach. Bardzo łatwo i przyjemnie aplikuje się ja na włosy i nie ma najmniejszego problemu z jej późniejszym spłukaniem, nie obciąża włosów. Odżywkę stosowałam w duecie z szamponem z tej samej serii. Dzięki odżywce nie mam najmniejszego problemu z rozczesywaniem włosów, są one gładkie, miękkie i błyszczące, nie puszą się. Odżywka idealnie uzupełnia działanie szamponu jeśli chodzi o ochronę i podkreślenie koloru włosów farbowanych. Kolor tak szybko nie płowieje i przez długi czas jest intensywny. Zauważyłam też , że dzięki tej odżywce końcówki moich włosów przestały się rozdwajać. Gorąco polecam.

I na koniec zdjęcie moich włosów, które były farbowane dobre 1,5 miesiąca temu a może nawet odrobinę wcześniej, a kolor na nich nadal jest intensywny. Sorki za mało profesjonalne zdjęcie, ale ciężko zrobić samemu fotkę własnych włosów :D


Gorąco pozdrawiam i życzę miłego i pogodnego tygodnia :)

5 komentarzy :

  1. Szczerze mówiąc nie zwróciłam uwagi na kosmetyki tej firmy. Z tego co piszesz to warto wypróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko witaj! Mam pytanko czy robisz jeszcze rożki z różyczkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. warto wyprobowac chantal, jak najbardziej :) sa od lat na rynku i nie wiem, czemu tak malo widoczni - profesjonalne fryzjerskie kosmetyki w niskich cenach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również miałam do czynienia z kosmetykami firmy Chantal i bardzo miło mnie zaskoczyły swoją jakością, przy tak niskiej cenie. Moim numerem jeden jest teraz serum arganowe;)

    OdpowiedzUsuń