niedziela, 15 czerwca 2014

Wózeczek na oczepiny

Witajcie :) Znów mnie tu więcej nie ma niż jestem, ale niestety doprowadzenie działki do stanu sprzed powodzi zajmuje masę czasu i jeszcze sporo pracy przede mną niestety :(  Ale bardzo Wam dziękuję za obecność i każde słowo jakie tu pozostawiacie :)
Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie wózeczka na oczepiny. Miał być w kolorze naturalnej wikliny i z dodatkiem koronki. Zadaniu sprostałam, bo klientka była bardzo zadowolona, a ja mogę odetchnąć z ulgą :)  W rzeczywistości wózeczek jest jaśniejszy, na zdjęciach wyszedł niestety ciemniejszy . Dno wyłożone białą satyną.

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłej i słonecznej niedzieli. U nas niestety pada i jest strasznie zimno :(

25 komentarzy :

  1. Kochana to jest cudeńko! Strasznie mi się podoba:)Życzę Ci dużo siły w pracach działkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wózeczek cudny:) Napatrzeć się nie mogę. U nas trochę słoneczka, najważniejsze, że nie pada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwię się, ze klientka zadowolona, bo wózeczek wygląda rewelacyjnie ;) Walcz dalej z działką, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wózeczek jest piękny !!!
    Oczywiście, że musiała być zadowolona, bo wykonałąś go wspaniale.
    Życzę powodzenia w dalszej walce z działką i oby słoneczko dopisało.
    Miłej niedzieli.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgrabniutki wózeczek!
    Niech pogoda pomaga w pracach na działce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne cudeńko, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful,so sweet <3!!!
    Happy week,greeting.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Weroniko. Wózeczek wyszedł rewelacyjny, Ja tez niedawno robiłam wózeczek - na blogu go jeszcze nie b dopiero wczoraj otrzymał oststnie szlify. Niestety robiłam go po raz pierwszy i nie jest tak ładny jak Twój. Trochę mi buda nie wyszła. Jest za duża i nieproporcjonalna do reszty. Ale pocieszam się że następny będzie lepszy ;-))
    Dzieki , że do mnie zaglądnelaś.
    Pozdrawiam i życze ciepełka , bo u nas zimno br...

    OdpowiedzUsuń
  9. wózeczek super, kolorek też bardzo pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny. Śliczne dobrałaś koronki.

    OdpowiedzUsuń
  11. REWELACYJNY!!!!! pięknie go wykonałaś i zadbałaś o dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny wózeczek :) hmm działka a nic mi nie mów, przyszedł pan i stwierdził ze bd sąsiadowi podłączać rurę kanalizacyjną czego efektem było zrycie mi mojej małej działki, także moje starania w tym temacie wszystkie poszły w d.. bo mam teraz glinę i zero warzywek :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny,pozdrawiam i życzę ładnej pogody,obyś mogła uporać się z pracami na działce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski wózeczek!!!!!!!!!!!!! dzisiaj już pewnie U Ciebie cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wózeczek, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam takie prace, oj do tego trzeba cierpliwości ! Genialny wózeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wózeczek po prostu piękny:))) Wszystko ze sobą idealnie się komponuje i nie ma się co dziwić, że klientka była zadowolona. Teraz Tobie życzę przede wszystkim pogody, która ułatwi prace na działce. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. jest cudny! i jaki fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wózek rewelacja! Jest bardzo śliczny:)

    OdpowiedzUsuń