sobota, 6 kwietnia 2013

Kursik na storczyka

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Cieszę się bardzo, że jest duży odzew z Waszej strony odnośnie akcji charytatywnych:)
Dziś wrzucam kursik na storczyka. Kiedy na jesieni chciałam takiego wykonać, nie mogłam znaleźć żadnego kursiku ani wskazówek, jak takiego zrobić, więc kombinowałam sama, aż osiągnęłam efekt, o jaki mi chodziło.W poprzednim poście zauważyłam, że storczyk Wam się podobał, a ja miałam zamówienie na takiego samego, jak poprzednio, więc postanowiłam taki kursik zrobić dla Was:)
Część kursiku będzie ze zdjęciami, cześć opisowa, bo padła mi potem bateria w aparacie:D
1.
środeczek będzie zawsze w trochę innym odcieniu niż płatki.
2.
3.
4.
5.
6.







7.
8.
9.


10.
11.

12.
13. I tu już padła mi w aparacie bateria:) Kolejny krok to umocowanie kwiatków i pączków na gałązkach. Na jednej z gałązek przyklejam końcówkę brązowej krepiny i owijam nią gałązkę. W trakcie owijania dodaje najpierw pączki  a potem kwiatuszki(po to był ten cienki drucik w kwiatuszkach i pączkach, aby ten drut jak najmniej się odznaczał w gałązce). To ile kwiatuszków i pączków idzie do danej gałązki zależy od jej długości. Podobnie postępujemy z pozostałymi  gałązkami.
Udało mi się telefonem uchwycić efekt końcowy, zdjęcie kiepskiej jakości i na tło nie zwracajcie uwagi, ale nie miałam czasu ogarnąć ze stołu, bo zaraz po skończeniu storczyka musiał powędrować do nowego właściciela:)
Tak wygląda mój już w doniczce z papierowej wikliny i z liśćmi.
14. Gdy gałązka jest gotowa, w doniczce umocowuję ja za pomocą gipsu szybkowiążącego(gipsu wlewam do mniej więcej połowy wysokości doniczki). Gdy gips zastygnie, wklejam gąbkę florystyczną i umieszczam w niej listki. Druciki z listkami wklejam do gąbki klejem na gorąco. Storczyk jest stabilny i "nie do ruszenia":D
Mam nadzieje, że moja wersja stroczyka przypadnie Wam do gustu, będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś zechce skorzystać z mojego kursiku. W razie pytań zapraszam do zakładki "Kontakt" u góry strony:)

JEŚLI KORZYSTASZ Z MOJEGO KURSIKU, TO PROSZĘ PODAJ LINK DO MOJEGO BLOGA:)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu, buziaki:)

49 komentarzy :

  1. Świetny kursik a storczyk prezentuje się jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ! Storczyk jest piękny i wygląda jak prawdziwy !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kurs muszę spróbować w końcu bo robiłam już kilka podejść ale jakoś nie wychodziło ,, pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, świetny kurs! ale to dużo pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kursik ,storczyk super ,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kursik, a efekt jak żywy :) Bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo czytelny kurs i świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Красиво, понятно, доступно!!! Супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ale fajnie byłoby się zmobilizować i spróbować. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ,jak żywy:)Kursik przydatny i jak tylko zdecyduje sie na krepinę, to skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiat jak żywy! Śliczny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kurs. Jak tylko nadarzy się okazja skorzystam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak prawdziwy :)Świetny kursik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytelny kursik, na pewno skorzystam. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny storczyk rewelacyjny kursik

    OdpowiedzUsuń
  16. Storczyk wyszedł rewelacyjnie! Kursik bardzo przejrzysty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za kursik! Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny storczyk. :-)
    Dziękuję za kursik. Może kiedyś pokuszę się i sobie zrobię takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę zachodu jest z tym storczykiem, ale naprawdę bardzo mi się podoba! Opis jest bardzo jasny, ale ja z "papierkami" na bakier jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za kursik! na pewno skorzystam ;)
    storczyk śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też powiem wow ! Bardzo mi się podoba i myślę że spróbuję go zrobić . Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę, szczena mi opadła, fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. o prosze wydaje sie nawet nie az tak trudne :) a efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny nie jest wcale, tylko czasochłonny, a jeśli jeszcze doliczyć czas wykonania i pomalowania doniczki z papierowej wikliny, to tak ze dwa dni zejdzie:)

      Usuń
  24. Super efekt,,,chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny storczyk i kursik ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny i przypomina żywego ;). Ja dostałam zamówienie na storczyka - tyle tylko, że z lizakami chupa-chups w środku. Jak skończę to też się pochwalę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda jak prawdziwy. Pokażę kursik mojej mamie na pewno spróbuje.
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny storczyk :) kiedyś na pewno skorzystam z kursu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt super! Może wykorzystam kursik w szkole, ciekawy pomysł:) Dziewczyny pewnie będą chętne do działania:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny storczyk !
    Weroniko tak sobie mysle ze chyba czas na zmiane nazwy bloga,nie są to już początki,a zaawansowane prace mistrzyni !

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW!! Efekt cudowny!! Weroniko - dziękuję Ci za ten kurs! Mam nadzieję, że uda mi się takowe cudeńko wykonać :)

    Pozdrawiam Cię gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie to zrobiłaś,kursik będzie przydatny ,dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny kursik. Muszę spróbować, a potem pokazać dzieciakom. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny kursik, wydaje się, że to bardzo proste. Storczyki wyglądają ślicznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Storczyk nie wygląda na trudny do zrobienia, gorzej z doniczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudny nie jest, ważne tylko, aby płatki miały odpowiedni kształt:) Tylko czasochłonne jest, 15 kwiatków zajmuje mi jakieś 4 godziny:) a odnośnie doniczki to mogę Ci udzielić prywatnych korepetycji:D Już byście nas w końcu odwiedzili:)

      Usuń
  36. Wyglada jak prawdziwy:) Piekny jest!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny kwiatek -wygląda jak prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny storczyk, jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! Wyglada jak prawdziwy! I podlewać nie trzeba :) Idealny na mój parapet, bo żyjące mają ze mną ciężki żywot ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zupełnie jak prawdziwy:) Uwielbiam storczyki, więc z chęcią skorzystam z kursiku:)

    OdpowiedzUsuń