czwartek, 11 kwietnia 2013

Rożek, aukcja i wisiorki:)

Witam wszystkich bardzo serdecznie, a zwłaszcza nowych obserwatorów:) Bardzo dziękuję, że chcecie gościć w moich progach. Dziękuję tez za wszystkie komentarze pod poprzednim postem, są one dla mnie siłą napędową do dalszego działania:)
 Dziś kolejny rożek , jaki wykonałam na zamówienie. Miał być w kilku odcieniach fioletu. Ach, jak przyjemnie mi się go robiło( dla niewtajemniczonych- kocham fiolet:D)
 A to kolejne wisiorki z Kameą:
I na koniec, jak niektórzy wiedzą, zaangażowałam się ostatnio w trzy akcje charytatywne. Dziś poleciała paczuszka na jedną z nich, a mianowicie na Jarmark dla małego Olka http://olekpesta.eu/index.php   https://www.facebook.com/OlekPestaWalkaOZycie . W tą akcję zaangażowała się również moja siostra, która mimo tego, że rękodziełem się nie zajmuje, to chciała zrobić coś od siebie:) I tak jak wykonałam rożek i wisiorki, a siostra karteczkę:
Mam nadzieję, że znajdą się chętni na nasze prace i że choć troszkę przyczynimy się do pomocy Olkowi:) 
 A jeśli chcecie zobaczyć, co dostała w upominku moja 200- setna obserwatorka Emka, to zapraszam tutaj  http://uemki.blogspot.com/ bo ja zapomniałam fotkę pstryknąć:D
 Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłej nocki:)






53 komentarze :

  1. Piękny rożek w fioletach, a ja bardzo dziękuję za niespodziankę, prześliczne kolorki. Powiem ci po cichu, że paczkę podarli na poczcie, skotłowali i ofoliowali, nie wiem czy coś więcej było czy to co na zdjęciu, ale cieszę się że rożek nie ucierpiał za mocno :D Czekolada pychota :D Dziękuję jeszcze raz i jest mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm,, więcej nic nie było, ale jestem strasznie ciekawa czego tak zrobili i co tam szukali.

      Usuń
  2. piękna dekoracja-bardzo fajny rożek

    OdpowiedzUsuń
  3. fioletowy jest naprawdę przepiękny! wisiorki też sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny rożek:) a fiolety powalające:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisiorki czaderskie :) a rożek to już wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem oczarowana i zaczarowana Twoimi rożkami, broszkami ...Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Należę do grona osób oczarowanych Twoimi pracami, a kwiaty w Twoim wykonaniu to mistrzostwo. Słyszałam w tv, że w Twoich stronach zanosi się na powódź. Mam nadzieję, że osobiście nie ucierpisz i oby nie doszło do tego nieszczęścia, ja przeżyłam powódź w 1979r. w Pułtusku, mieszkałam wtedy w samym centrum zalewu, przed moim domem topiel się zamknęła, woda szła ze wszystkich stron i przed naszą kamienicą wody się zeszły. To było straszne, przez trzy dni nikt do nas nie dotarł z pomocą, ale było minęło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieje, choć Wieprz już po same brzegi jest i boję się, żeby mi działki nie zalało:( Za domem znowu zaczął pękać nam mur i niebezpiecznie przechylił się do przodu :(

      Usuń
  8. Rożki zawsze u Ciebie są piękne. Wisiorki też są piękne. Dla Olka też wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nalezę do wtajmniczonych ,bo od dawna o fioletach wiem hehe:).Jak zwykle perfekcyjne i piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne są twoje prace. Muszę koniecznie poszukać czy pokazywałaś kurs na takie piękne róże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcja, mistrzostwo te dwa słowa mi się cisną na klawisze jak to widzę. Czarno-biały wisiorek jest extra. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów :) Róże jak zwykle cudne!
    Fajnie, że do akcji "pomocowej" dołączyła też twoja siostra.

    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopisuję się do klubu fioletowych! Jestem Weroniko bardzo zdolną i wszechstronną osóbką. Twoje rożki zawsze mnie zachwycają a o różach nawet nie wspomnę. Wisiorki też są śliczne i bardzo eleganckie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te twoje rożki :) Ja po kilku próbach zrezygnowałam z wikliny papierowej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rożek jest wspaniały - ja również uwielbiam fiolety:) A wisiorki są bardzo eleganckie:) Jak najbardziej popieram akcje pomocy:) Pozdrowienia dla siostry - pięknie jej wyszła ta karteczka:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje rożki są śliczne. Myślę, że ten na aukcję sprzeda się bez problemu. Tego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rożek jak zwykle cudowny! Rzekłabym, że chyba najpiękniejszy jaki do tej pory zrobiłaś (ale to dlatego, że ja tez kocham fiolety :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mi się tez najbardziej podoba z tych wszystkich, jakie do tej pory zrobiłam:)

      Usuń
  18. cudowny, też kocham fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny rożek! Podobają mi się też te wisiorki. Jak Ty to robisz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. slicznosci,ale co sie dziwic perfekcja w kazdym calu

    OdpowiedzUsuń
  21. te rożki są obłędne! Mam pytanko : Ile kosztowałby taki mały rożek z kwiatkami(na komunię)Nie mogę znaleźć Twojego e-maila dlatego odpisz na mój : kubusie3@op.pl :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny rożek zrobiłaś, bardzo mi się podoba tak jak wszystkie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś mistrzynią w wyplataniu tych rożków i robieniu różyczek z krepiny.Wszystko jest perfekcyjne;)Oczywiście wisiorki też bardzo ładne;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. super ja też kocham fioletowy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny rożek ale i tak najbardziej na świecie kocham te Twoje kamee:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne rzeczy icel szczytny, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. absolutnie zachwycający... cudowny

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny rożek! Wisiorki przecudne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do spisu blogów

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Weronika Twoje rożki są niesamowite ,podziwiam Twój talent ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny jest ten rożek z różyczkami w fioletach:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Weronka... jestem zachwycona tymi rożkami. Są przecudne.. i tak sobie pomyślałam, że w maju i czerwcu mam dwa śluby, a to byłoby cudnym prezentem zamiast żywych kwiatków, które zaraz padną... Nie miałabyś ochoty zamieścić tutoriali rożka i cudnych kwiatków?? Jeśli nie to zrozumiem :) W końcu dlaczego miałabyś dzielić się "chlebem" :) Ale reasumując są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy moje rożki będą chociaż troszkę podobne do Twoich,są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. oooo jakie śliczności11 muszę się zatrzymać na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Te kwiaty w rożku są boskie! Pierwszy raz coś takiego widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fantastycznie wyglądają te kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. ale ilość komentarzy ...ale nie dziwi mnie to bo rożek jest rewelacyjny i te dopracowane kwiaty ślicznie ...dziękuję za odwiedziny na moim blogu i ciepłe słowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Rożki są jak zawsze prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń