środa, 7 sierpnia 2013

Balsamujemy się z kremem Mitia oraz testowanie z Sample City

 Witam wszystkich bardzo serdecznie w ten upalny dzień:) Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami, jesteście Kochani:)
 Dziś przedstawię Wam kolejny produkt, jaki otrzymałam w ramach współpracy z firmą Tomil .Jest to Krem odżywczy do twarzy i ciała z BIO wyciągiem z oliwy z oliwek do skóry suchej marki Mitia.



Dostałam tez torbę na zakupy, o której zapomniałam wspomnieć przy okazji wcześniejszej recenzji odświeżaczy do powietrza:)
Opis producenta:  Dzięki starannie dobranym składnikom oraz innowacyjnej kompozycji, krem odżywczy do twarzy i ciała neo nature zapewni Twojej skórze najlepszą ochronę. Zawiera BIO wyciąg z oliwy z oliwek, który odżywia, regeneruje naskórek oraz zapobiega starzeniu się skóry. Regularne stosowanie zapewnia stymulację oraz wspomaganie naturalnych funkcji skóry, głównie dzięki naturalnym BIO wyciągom z oliwy z oliwek, które stanowią bogate źródło minerałów, witaminy A i E, antyoksydantów oraz substancji nawilżających. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Łatwo się rozprowadza i wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy.
Krem należy starannie rozprowadzić i delikatnie wmasować w czysta i osuszoną skórę.
Pojemność: 250 ml
Cena: około 7 zł
Moja opinia: Tego kremu używam jako balsamu do ciała. Po otwarciu opakowania wydobył się piękny, oliwkowy zapach. Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna, lekka, nie za gęsta i nie za rzadka, co sprawia, że krem szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej, tłustej warstwy. Moja skóra ma tendencję do przesuszania się, a ten produkt świetnie poradził sobie z problemem. Już po pierwszym zastosowaniu moja skóra stała się gładka i nawilżona, przestała nieprzyjemnie swędzieć. Dodatkowo na skórze  utrzymuje się delikatny i bardzo świeży zapach.Po raz kolejny przekonałam się, że dobry kosmetyk wcale nie musi być drogi. Krem Mitia mogę Wam śmiało polecić:)

Następnie chciałabym Wam polecić pewną stronkę. Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany darmowym testowaniem produktów do zapraszam do rejestracji w serwisie Sample City. Nie musicie się niczego obawiać. Firma jest solidna, wiarygodna, sama się o tym przekonałam. Za rejestrację i testowanie nie płacicie zupełnie nic! Wypełniacie tam ankiety zgłoszeniowe do danych akcji testowania. Jeśli pomyślnie przejdziecie selekcję, dostajecie zupełnie za darmo produkt do testowania. Ja jestem tam od niedawna i  na 7 wypełnionych  ankiet, zakwalifikowałam się już do dwóch akcji testowania:)
 I chciałam pokazać Wam, jeden z produktów, jaki dostałam do przetestowania( na drugi czekam, będą to kosmetyki z melisą). Jest to koncentrat wyszczuplający i antycellulitowy do ciała GUAM
Opis producenta: Błotny koncentrat zawierający ekstrakty roślinne oraz w 100 % naturalne składniki pochodzenia morskiego(algi, glinki, sole mineralne). Preparat przeznaczony do skutecznej i systematycznej walki z cellulitem i tkanką tłuszczową. efekty widoczne są już po pierwszej aplikacji. Działa dobroczynnie na skórę-ujędrnia ją, nawilża, wygładza, dostarcza niezbędnych składników odżywczych. Stanowi doskonałe uzupełnienie kuracji odchudzających.
Cena: około 150 zł za 500 g.
Moja opinia: Bardzo podoba mi się zapach tego koncentratu. Konsystencja jest gęsta, ale aplikacja na skórę nie sprawia żadnego problemu.Dodam, że produkt nakłada się na wybrane partie ciała i okręca folią na 45 minut, a po tym czasie należy go spłukać. Przez pierwsze 10 minut od nałożenia odczuwałam pieczenie i swędzenie(producent uprzedza o tym na opakowaniu), jednak po tym czasie odczucie to zmniejszyło się. Ten produkt jest faktycznie skuteczny. Wraz z każdym kolejnym zastosowaniem widać efekty. Skóra staje się bardziej wygładzona i ujędrniona. Nie jest to produkt najtańszy, ale efektywny. Więc śmiało mogę go polecić osobom mającym problemy z cellulitem i jędrnością skóry:)
 Uff, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca:) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie:)

5 komentarzy :

  1. Z chęcią przetestowałabym ten kremik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Mitia mydło w płynie i zapach jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe produkty:) mnie to by się przydało coś wyszczuplającego:)nie powiem wszystko brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne i interesujące produkty i fajne torby - bardzo przydatne

    pozdrawiam i zapraszam do nas na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zarejestrowałam się na rekomenduj.to :-). Obecnie trwa rekrutacja więc warto spróbować. A rekomenduj.to to podobna platforma- dostajecie produkt, testujecie i oceniacie ;).

    OdpowiedzUsuń