środa, 23 lipca 2014

Kto chętny na testowanie próbek ?:)

Witajcie, dziś szybciutki post :) Niedawno dostałam się do testowania żelu pod prysznic i balsamu do ciała  firmy Le Petit Marseillais na stronie Rekomenduj to  :


Otrzymałam również próbki do rozdania znajomym, kilka próbek mi zostało, więc może któraś z Was byłaby chętna na ich przetestowanie i podzielenie się później ze mną swoimi wrażeniami ? Jeśli tak, to wpisujecie się w komentarzu, wybiorę kilka dziewczyn, do których wyślę próbki :)

10 komentarzy :

  1. Córka moja miała próbkę żelu pod prysznic ale tak prawdę powiedziawszy nie znam jej wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś mi kiedyś powiedział: "Czemu nie?". No i kierując się takim pytankiem - a dokładniej odpowiedzią czemu nie spróbować coś przetestować:) Poetką nie jestem ale zawsze piszę co myślę więc chyba opinię na ten temat "wyszkrobię":)
    Pozdrawiam Kasia
    P.S. Dziękuję za odwiedzinki i miłe komenciki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem chętna jako, że lubię testować a jak na razie udaje mi się tylko w trnd:)

      Usuń
  3. polecam ;) i dziękuje za możliwość wypróbowania - żel ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z chęcią przetestuje próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jest taka możliwość - no pewnie, że bym chciała ;) Zawsze można poznać nowe firmy, zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie bym przetestowała :) Szczerze mówiąc od dawna zastanawiam się na kupnem tego żelu pod prysznic, miałam kilka dobrych okazji, ale nie wiedziałam czy jest warto, dlatego fajnie byłoby przed zakupem przetestować :)

    P.S.: Świetny blog! Zaglądam tu często :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie spróbuję, nie znam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. a i ja jestem chętna:) nie załapałam się na tą kampanię, a przyznam, że nie lubię kupować nowych nieznanych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jeszcze tych kosmetyków wiec chętnie przetestuje i podziele sie wrażeniami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń