wtorek, 22 lipca 2014

Stołeczek decoupage.

Witajcie Kochani. Przepraszam za moją nieobecność, ale brak czasu i kontuzja ręki , jakiej ostatnio się nabawiałam nie pozwala mi na zbyt częste pisanie. Jak na razie żadne nowe prace nie powstają,  przez wyżej wspomnianą kontuzję, więc dziś pokażę Wam stołek, jaki zrobiłam już jakiś czas temu.
Stołek ten znalazłam na strychu, nie wiem, ile lat tam przeleżał, mąż chciał go wyrzucić, ale mu nie pozwoliłam :) Nie jest on piękny, widać, że dużo przeszedł, ma poważne ubytki, dziury, nierówności, z którymi nie poradził sobie papier ścierny. Więc wyszło, jak wyszło :)

.Pozdrawiam i życzę miłego południa :)

15 komentarzy :

  1. Pięknie wygląda blacik stolika:))) Nie ma to jak dać niby zbędnym rzeczom drugie,nowe życie :))) Widać, że warto zawsze spróbować:)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Pozdrawiam Kasia
    P.S. Dziękuję za odwiedzinki i komenciki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło. Stołek nabrał teraz zupełnie innego, pięknego wyglądu i na pewno posłuży Wam jeszcze wiele lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie przejście jest bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie odświeżony stołeczek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki recykling, nowe ze starego A jak oko cieszy taka metamorfoza. Stołeczek wygląda jak nowy , jeszcze posłuże długo. A serwetka jest sliczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stołeczek bardzo ładnie odnowiłaś !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się stołeczek podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne krzesełko:) Moja córcia oddala by wszystkie swoje gumy za to cudo, bo ona uwielbia takie krzesełka i wszędzie je ze sobą nosi. Czasem to nie mam już do niej sił, jak wieczorkiem sprzątam w pokoju a tam 4 krzesełka:):) No ale bardzo fajnie, że nie dałaś do wyrzucić. To właśnie, że widać na nim minione lata daje mu jeszcze większego uroku! No i oczywiście świetne wykonanie:) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadgryziony zębem czasu ale to mu dodaje tylko uroku :)fajnie wyszedł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo ładny! Lubię dodatki w takim klimacie ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. łal! wyszedł fantastycznie :) ja się za sówj może w końcu wezmę na jesień :)

    OdpowiedzUsuń