czwartek, 10 lipca 2014

Nowości od firmy Tomil

Witam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuję za miłe słowa pod różami :) Cieszę się, że się spodobały :) Zdradzę, że w przygotowaniu są już kolejne :)
Jakiś czas temu spotkała mnie miła niespodzianka, kiedy zawitał do mnie kurier z przesyłką, której kompletnie się nie spodziewałam. Adresatem była jedna z moich ulubionych firm i dobrze Wam znana z moich recenzji, a mianowicie Tomil. Firma ta wprowadza obecnie na rynek sporo nowości i jak się później okazało, wytypowane zostały blogerki, do przetestowania owych nowinek. Jaka  byłam przeszczęśliwa, kiedy w tym gronie znalazłam się i ja :) A co otrzymałam ?

UNIWERSALNY PŁYN  DR DEVIL HYGIENIC WITH ALCOHOL


Opis producenta: Uniwersalny środek do czyszczenia na bazie alkoholu, pozwala osiągnąć higieniczną czystość i intensywny świeży zapach. Usuwa wszelki tłuszcz i zabrudzenia, pozostawiając wszystkie zmywalne powierzchnie lśniąco czyste.
Cena: około 5-6 zł za 1000 ml
Moja opinia:
-Zamknięty w przezroczystej, plastikowej butelce, dzięki której możemy kontrolować zużycie produktu. Butelka ma poręczny kształt, bardzo wygodny, nie wyślizguje się nawet z mokrej dłoni. Nakrętka spełnia rolę dozownika. Płyn dozujemy w proporcjach - dwie nakrętki płynu na 5 litrów wody.
-Kolor ma fantastyczny, mi przypomina atrament, ale bez obaw, płyn ładnie się rozpuszcza w wodzie i niczego nam nie poplami :)
-Zapach ma bardzo intensywny, mi on się bardzo podoba. Jest bardzo trwały i czuć go długo w pomieszczeniu. Przy otwartych oknach czuć go nawet na zewnątrz domu :)
-Jest wydajny, bardzo dobrze się pieni, niewielka ilość płynu wystarczy, aby oczyścić powierzchnie z wszelkich zabrudzeń.
-Z zabrudzeniami radzi sobie koncertowo, rzeczywiście pozostawia powierzchnie czyściutkie i lśniące. Ten płyn bardzo mi pomógł w sprzątaniu po powodzi-  co zostałam w domku po opadnięciu wody, możecie sobie tylko wyobrazić.Muł, błoto, szlam i nieprzyjemny zapach- płyn poradził sobie z tym szybko i sprawnie. Więc domowe zbrudzenia i tłuszcz to dla niego tym bardziej żaden problem :)
- Płyn  na 6 +, czego chcieć więcej ? :)

MLECZKO POD PRYSZNIC MITIA Z MANGO I MLEKIEM PALMOWYM
Opis producenta:  Mitia mleczko pod prysznic Mango in palm milk to najlepsza troska o Twoją skórę. Delikatna kremowa konsystencja wraz z wyciągiem z mango, który łagodzi i nawilża, oraz z ekstraktem z mleka palmowego o działaniu zmiękczającym, pomaga zachować gładką i delikatną skórę.
Cena: ok. 6 zł za 400 ml
Moja opinia: 
- Strasznie się ucieszyłam z możliwości przetestowania tego nowego mleczka. Wszelkie kosmetyki pod prysznic po prostu kocham:)
-Mleczko zamknięte jest w białej, plastikowej butelce, pod światło widać jednak, ile produktu już zużyliśmy. Butelka ma wygodny, poręczny kształt, dobrze trzyma się dłoni.Zamknięcie bardzo praktyczne, na klik.
-Zapach ma przepiękny. To jest to, tego typu zapachy na lato po prostu uwielbiam. Owocowy, delikatny, świeży, nie jest mdły ani przesadnie słodki. Wprawdzie po osuszeniu skóry zapach jest słabo wyczuwalny, ale mi to nie przeszkadza, nie koliduje bowiem z perfumami : )
-Konsystencja jest delikatna, takie właśnie mleczko, nie jest bardzo gęsta, ale nie ucieka też przez place.Żel jest naprawdę bardzo wydajny, już niewielka jego ilość wystarczy, aby umyć całe ciało. A przy tym bezproblemowo rozprowadza się na skórze, rewelacyjnie się pieni i równie bezproblemowo się spłukuje :)
-Myje bardzo dobrze, nie wysusza skóry, nie wywołuje podrażnień, swędzenia. Delikatnie nawilża i przy mojej przesuszającej się skórze nie było już potrzeby nakładania balsamu nawilżającego.Pozostawia skórę miękka, gładką i przyjemną w dotyku.
- Żele pod prysznic Mitia są jednymi z moich ulubionych, teraz do faworytów dołączą też owe nowe mleczka, a że jest kilka nowych zapachów, więc będą na nie polować:)

Podsumowując, są to kolejne produkty tej firmy, na których się nie zawiodłam. Nie dość, że są tanie, to ich działanie w niczym nie odbiega od wielu produktów  z wyższej półki cenowej. Gorąco polecam !!!! 

A firmie Tomil bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania nowości. Sprawiliście mi przeogromną radość :) :*
Życzę wszystkim miłego i słonecznego weekendu :)

8 komentarzy :

  1. Zainteresowałaś mnie tym uniwersalnym płynem, muszę poszukać w sklepach.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że Cię wyróżnili przesyłką

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajny ten płyn , ale u mnie nie widziałm żadnych produktów tej firmy
    a szkoda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty tej firmy są dostępne w Kauflandzie, Auchan, Piotr i Paweł, często można je spotkać w osiedlowych sklepach :) Ja korzystam też ze sklepu internetowego Wimpel, w którym robię większe zapasy produktów tej firmy :)

      Usuń
  4. Ja też nie spotkałam się jeszcze z tym płynem u siebie. Niestety sklepy, które wyżej wymieniłaś są ok. 150 km od miasta gdzie mieszkam dlatego pewnie jeszcze nie wpadł mi w ręce. Ale recenzje rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też nie ma tych sklepów :) ale czasami produkty Tomil można znaleźć w Lewiatanie, bądź osiedlowych sklepach i drogeriach:)

      Usuń
  5. Zapach mango to jest to:) Również z chęcią bym przetestowała:) Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń