niedziela, 5 października 2014

Szydełkowa serweta

Witajcie Kochani. Nie było mnie tu chyba ponad miesiąc. Niestety, brak mi czasu na wszystko, a na internet i blogowanie i tworzenie nowych prac tym bardziej. Mimo wszystko staram się wieczorami coś tam sobie "tworzyć", ale zajmuje to sporo czasu :) Dziś znalazłam chwilkę, więc pokażę Wam serwetę, jaką zrobiłam już ładny czas temu. Schemat otrzymałam od przesympatycznej pani Irenki http://kazmierskai.blogspot.com/.  Dziękuje ślicznie raz jeszcze:)
  Serweta jest dość spora, w sam raz na moja komodę :) Dziergałam szydełkiem 1,5.  Zdjęcie, no cóż -wybaczcie jego jakość, ale robione było telefonem :)
 Pozdrawiam Was kochani bardzo serdecznie i życzę miłej niedzieli :)

12 komentarzy :

  1. Śliczny wzór. Widzę, że bardzo pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedny słowe trapi Cie to co i nas wszystkie totaalny brak CZASU . I do czego my tak gonimy ???
    Serwetka śliczne i niewątpliwie jej szydełkowanie zajęło mnóstwo czasu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serweta! Bardzo ładny wzorek :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam szydełkowe prace i osoby , które potrafią nim czarować.
    Wyczarowałaś piękną serwetkę:))) Wzorek niesamowity. Ale ślicznie będzie wyglądała na komodzie:)
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna serwetka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciła mnie Twoja serwetka. Bardzo spodobał mi się jej wzorek, jest cudowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweta jest piękna !!!
    Aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń