wtorek, 21 października 2014

Kampania Adidas

Witam wszystkich bardzo serdecznie:) Jakiś czas temu po raz pierwszy udało mi się dostać do kampanii na Streetcom. Bardzo się ucieszyłam, bo długo czekałam na możliwość testowania tam. Udało mi się załapać do kampanii adidas cool&care 6w1. Moja paczka ambasadorki wyglądała tak:
Dla mnie do przetestowania kulka i spray 6 w1, a dla przyjaciółek 5 antyperspirantów w spray, każdy w innej wersji zapachowej :)
Co ma w sobie 6w1, czy jest wart uwagi i zakupu? Co rozumieć przez stwierdzenie 6w1? Producent wyjaśnią nam to następująco:
1. Przeciw przykremu zapachowi.
2. Przeciw poceniu
3. Przeciw bakteriom
4.Ekstra-świeżość
5. Przeciw białym śladom
6. Przeciw żółtym plamom.
Czy obietnice producenta sprawdzają się ? Zapraszam na moją recenzję:)

ADIDAS COOL&CARE 6W1 KULKA:



Bardzo lubię używać kulek i strasznie się ucieszyłam, gdy mogłam go wypróbować. Bardzo podoba mi się opakowanie, które jest odwrócone "do góry nogami", dzięki temu wiem, że kulkę zużyję do ostatniej kropelki. Plusem jest to, że sama kulka nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość antyperspirantu. Zapach jest piękny, świeży, intensywny- nie jest mdły i przytłaczający. Jest trwały- czuć go nawet po wielu godzinach. Troszkę trzeba poczekać na wchłonięcie, gdyż jego konsystencja jest lekko tłustawa.. Nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy.Ale nawet gdy czasem się śpieszę i nie wchłonie się on do końca, to przynajmniej mam pewność, że nie pozostawi żadnych śladów na ubraniach. Przez pierwsze kilka użyć odrobinę wysuszył mi skórę, ale jest to u mnie rzecz normalna, przy każdej zmianie antyperspirantu. Kulkę tą z powodzeniem można stosować nawet po depilacji, bo nie podrażnia skóry. Zapewnia świetną ochronę przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem. Jest to najdłużej działający antyperspirant z dotychczas przeze mnie używanych. Nawet podczas dużego wysiłku fizycznego solidnie zmniejsza pocenie się. Do tego jest wydajny.
ADIDAS COOL&CARE 6W1 SPRAY:


Przyznam szczerze, że jest to pierwszy antyperspirant w spray, którego używałam. Zawsze używałam tylko kulek- jakoś tak się do nich przyzwyczaiłam i o antyperspirantach w spray całkowicie zapomniałam.
Przyznam , że ten spray spisuje się świetnie. Zapach jest fantastyczny, bardzo świeży, intensywny, odrobinę kwiatowy. Utrzymuje się naprawdę długo na skórze i wyczuwam go nawet po kilkunastu godzinach. Podczas jego aplikacji nie widać rozpryskującej się, charakterystycznej dla wielu antyperspirantów białej mgiełki. Tym samym nie pozostawia na skórze "mącznego" osadu ani lepkiej warstwy Jest całkowicie przezroczysty. Ma lekko lekko tłustawą konsystencję, ale dość szybko się wchłania i nie pozostawia na ubraniach żadnych plam. Nie podrażnia i można go stosować nawet po depilacji. I co najważniejsze- naprawdę działa.Chroni przed potem i wyraźnie redukuje jego ilość(nawet w sytuacjach, które w szczególności sprzyjają jego intensywnemu wydzielaniu się oraz zapobiega nieprzyjemnemu zapachowi. Według mnie jest też wydajny.
Ja jestem zachwycona :)  A Wy używałyście już Adidasa 6 w 1  ? Jakie są Wasze wrażenia ?
Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :)



7 komentarzy :

  1. Gratuluję dostania się do kampanii :)
    Ja niestety nie mogę używać takich antyperspirantów, bo mam uczulenie, więc pozostają mi tylko antyalergiczne antyperspiranty... a używam Vichy.
    Ale ogólnie bardzo lubię zapachy adidasa ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam :) w ramach testowania również :) i jestem zadowolona choć z początku sceptycznie podchodziłam do opcji 6w1. Co prawda nie wszytskie opcje tak naprawdę mogę sprawdzić ale zgodze się z tym, ze nie zostawia białych śladów, kulka szybko się wchłania, oba warianty ładnie pachną, i daje rade podczas wysiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz w sumie widzę ;) bardzo fajnie, że spełnia oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam ten spray 6w1 już od dawna i jest rewelacyjny :) Zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli nie pozostawia białych śladów to będzie bardzo praktyczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam spreye adidasa :)
    Ps.zostaje u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń