piątek, 14 listopada 2014

Czapka na szydełku

Witajcie kochani, u mnie nadal brak czasu, brak czasu i jeszcze raz brak czasu. Dziękuję tym, którzy nadal ze mną są i chcą tu jeszcze zaglądać :)
Dziś chciałam Wam pokazać czapkę, którą wydziergałam sobie na szydełku. Kombinowałam z rożnymi wzorami, ściegami, ale ostateczny efekt nie zadowalał mnie. Albo źle się w niej  czułam albo źle wyglądałam. Wypukłe wzory sprawiały, że moja głowa wyglądała jak baniak :D W końcu stwierdziłam, że najbardziej pasuje mi czapka wykonana najprościej- samymi słupkami, bez żadnych wypukłych wzorów.  No i jest, w końcu- czapka wykonana samymi słupkami, włóczka beżowa MyBoshi i szydełko nr 6. Żeby był ciekawsza dorobiłam do niej kwiatka, złotą włóczką Yarn Art z połyskliwą nitką. Do kwiatka użyłam szydełka nr 3.
Niestety zdjęcia musiałam robić z lampą, więc kwiatek wyszedł na nich żółty a nie złoty : /

Dorobić muszę jeszcze szalik, ale póki co nie znalazłam żadnego fajnego wzoru. Może ktoś z Was ma jakiś ciekawy wzór na ciepły szalik? Będę bardzo wdzięczna za inspirację:)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu:)

18 komentarzy :

  1. Bardzo fajna czapeczka...podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt. Słupki świetnie pasują do takiej czapki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna czapeczka, z nią żaden jesienny chłód nie będzie Ci straszny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna czapka, prosta i delikatna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapka! Pięknie się prezentuje ozdobiona tym złotym kwiatkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutka czapusia i kwiatek też

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czapeczka. Bardzo kobieca! Zazdroszczę talentu i.. cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapusia fajna! Mnie też nie jest dobrze w każdej czapce. Ja chyba jednak muszę mieć dużą i właśnie rozglądam się za jakimś wzorem!!! zobaczę co z tego wyjdzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna czapeczka :) przyda sie bo podobno ida chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to juz myslałm , że się wypisałas życia blogowego . A tu taka miła niespodzianka. Więc witam ponownie.
    czapeszka super wydziergana, a kwiatuszek u mnie jest zdecydowanie złoty !!
    Pozdrawiam i nie znikaj na tak długo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam osoby, które mają takie zdolności manualne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, też mi się taka marzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna czapeczka, w sam raz na nadchodzące chłody ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna czapeczka, kwiatuszek dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń