sobota, 16 lutego 2013

I znów rożki:)

Witam wszystkich bardzo serdecznie w sobotnie jeszcze przedpołudnie:) Dziś znów będę Was katować rożkami. Tym razem są to duże rożki:) Znów rożek w różu, ale tym razem kwiatki są w trzech odcieniach różu, ułożone warstwo. Rożek bez kwiatów ma ponad 50 cm, splot 4+1, zamalowany farbą emulsyjną i zalakierowany. Jest to rożek przygotowany na wystawę:


Kolejny rożek z wystawy, również długość rożka bez kwiatów to ponad 50 cm, splot 8+1, zamalowany farba akrylową w puszce:
 I kolejny na konkretne zamówienie. Pani go zamawiająca miała bardzo duże wymagania:)  Rożek jest trochę krótszy niż poprzedni, jego długość bez kwiatów to około 50 cm, wykonany w splocie 4+1. Według wymagań rożek miał być w kolorze wikliny i zamalowałam go farbą akrylową z puszki. Kolory kwiatów pani wybrała sobie sama, ale nie żeby było tak łatwo:) Białe róże miały mieć oranżowe końcówki płatków:) Ok, podołałam, nic trudnego. Ale gorzej było z kwiatami pomarańczowymi:) Pani żaden kolor krepiny w kolorze pomarańczowym się nie podobał, bo były one za jaskrawe:) Zatem te kwiatki w kolorze ciemnego pomarańczu, to kolor, jaki zrobiłam sama, są delikatnie cieniowane na żółto, bo takie też było życzenie:) Przemalowałam kremową krepinę i powstało, to, co poniżej:) Pani zachwycona, a więc odetchnęłam z ulga, przede mną jeszcze kilka podobnych rożków, w których też będę musiała przemalowywać krepinę, bo ta pan zamówiła ich kilka:)

I na koniec pokażę Wam nagrodę, jaką wygrałam w konkursie na bombkę wspomnieniową 2012 u Ani Krućko. Paczuszkę otrzymałam w czwartek i po otworzeniu jej totalnie mnie zatkało:) Maż się ze mnie śmiał, że z wrażenia słowa nie mogłam wydusić, no same cudowności dostałam, sami zobaczcie, bo mi słów brakuje, żeby je opisać:
I słynne Ani Aniołki, które wszystkie tak uwielbiamy:

Cudeńka, prawda?:) Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze pod poprzednim postem i życzę miłego i spokojnego weekendu:)


46 komentarzy :

  1. wspaniałe nagrody a rożki jak zawsze świetne, te w brązie podbają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rożki ,a nagroda wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniale Ci wychodzą te rożki. Niesamowite, że jeden kształt splotu może być w zimie choinką a na wiosnę rożkiem do kwiatów :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że kształt uniwersalny, na każdą porę roku;)

      Usuń
  4. Piękne są Twoje rożki i możesz nas ,,katować'':)Ja nie wiedziałam,ze one są takie duże;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te rożki :) A prezenty faktycznie cudowne dostałaś i ile z nich możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne rożki! Nie mogę się napatrzeć jakie fajne kolory uzyskałaś.
    Nagroda wspaniała!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Twoje rożki są śliczne. Pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge oderwać wzroku od tych Twoich różyczek cudowne są , a te kolory ach brak słów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czym są mocowane te różyczki w rożku ?:)

      Usuń
    2. Do rożka wklejam gąbkę florystyczną, przycinam ją na odpowiednią wielkość i wklejam. Zanim zacznę zwijać skręcony paseczek, wklejam na gorąco drucik i potem zwijam różyczkę. I gotową różyczkę z drucikiem wbijam w gąbkę florystyczną:) W następnym poście postaram się pokazać, jak to dokładnie wygląda:)

      Usuń
  9. rożki prześliczne :) zazdroszczę nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne :) w szczególności podoba mi się ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Weronka, te Twoje rozki co CUDOWNE!!! Uwielbiam je :)) A prezenciki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rożki są przepiekne,a nagroda wspaniała,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rożki ;) bardzo podoba mi się efekt jaki powstał w tym 8+1, ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności otrzymałaś :)
    A różki pierwsza klasa, są cudowne :)
    Najbardziej mnie urzekł ten jakby herbaciany (trzeci) - wspaniały :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  15. rożki są cuuudne:) a skarby rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne rożki i też nie mogę się napatrzeć na te bukiety różyczek. Bardzo jestem ciekawa jak je robisz, byłabym szczęśliwa jeśli zrobiłabyś kiedyś kurs:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te twoje rozki! Swietna robota!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej, róże w tubach prześliczne!Serdecznie dziękuję za miłe słowa,pozdrowionka serdeczne.papa

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rożki:) Na pewno podołasz wymaganiom Pani, zwłaszcza, że masz już jeden za sobą - teraz już tylko z górki:) A tych wspaniałości od Ani serdecznie Ci gratuluję i nawet odrobinę zazdroszczę:) A tak przy okazji to Twój konkursowy stroik nie miał sobie równych i przepięknie się prezentował:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne rożki:))masz talent, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. wcale nas nie katujesz, bynajmniej mnie :) to sama przyjemność oglądać Twoje prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje rożki są prześliczne. Nadal nie wiem jak to robisz ale oglądam z wielką przyjemnością. Gratuluję wspaniałej nagrody i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne są te bukiety ,takie realistyczne ^^
    Przyjemne dla oka takie niesamowitości .

    OdpowiedzUsuń
  24. rożki cudowne ;)
    a i prezencik też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rożki są przepiękne :)
    Wygranej gratuluję, same cuda, a te bobasy na dłoni niesamowicie piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne są! Kwiaty tak idealnie, równiutko "utkane":)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne rożki! Co zaglądnę do Ciebie to zaskakujesz:)...

    OdpowiedzUsuń
  28. Pooglądałam sobie Twoje prace i jestem zachwycona tym co wychodzi spod Twoich rąk!!!Gratuluję tych piękności i będę tutaj zaglądała:) A jak będę w Krasnymstawie to pomacham Ci:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne, misternie wykonane rożki. Kolorystycznie też cudne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Piękne te Twoje różki! Jestem pod wrażeniem :O)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  31. rożki ;) pomyliłam się :O)

    OdpowiedzUsuń
  32. no super, a te wózeczki z babasami !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne rożki!Pozdrawiam i życzę DOBREGO DNIA! Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy rożek fantastyczny. Pozostałym też nic nie brakuje :) Ależ u Ciebie ładnie i miło. Nagroda superowa :)

    OdpowiedzUsuń