niedziela, 10 lutego 2013

Serce ze sznurka

Witam wszystkich bardzo serdecznie:) Dziś odpoczywam od gotowania, zagoniłam męża do robienia obiadu, więc mam chwilę oddechu:D Na wstępie bardzo serdecznie chciałabym podziękować za wyróżnienia, jakie dostałam od Koziołka i Pauli. Dziękuję Wam Kochane bardzo serdecznie za wyróżnienia, jednak nie pociągnę już zabawy dalej, ze względu na brak czasu. Dziś już ostatnia praca w temacie walentynkowych serduszek. Ze zdjęcia nie jestem kompletnie zadowolona, ciężko mi było je zrobić i powiem że wyszło beznadziejnie, w rzeczywistości serducho jest super, ale na zdjęciu, to aż szkoda gadać, dziwnie wyszło.:) Kiedy w końcu będzie ciepło, żeby móc robić przyzwoite fotki na dworze?:)
Chciałabym się też pochwalić, jaką piękną poszewkę dostałam od Ani121971. Pędźcie szybciutko na bloga Ani, żeby zobaczyć, jakie cudeńka szyje. Po rozpakowaniu poszeweczki oniemiałam, mówię Wam cudo! A i okazało się, że obie z Anią tak samo odebrałyśmy symbolikę mostu z poszeweczki:)
 Kochana, jeszcze raz dziękuję Ci za tak piękny prezent:) A ja życzę Wam miłej niedzieli i uciekam, bo muszę sprawdzić czy mi mąż z kuchni gruzowiska nie zrobił:D

29 komentarzy :

  1. serducho super:) hahahah ja się wczoraj wziełam za plecenie koszyka hahahah i nie chciałabyś go widzieć ;D masakra jakaś mi wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana serduszko super i nie martw się zdjęciem,a poszewki tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Красивые и сердечко, и подарочек!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko piękne :) Poduszeczka boska :) Ja też tęsknię za ciepełkiem.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko przepiękne! Do takiej podusi to przytulałabym się bez końca :))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne serduszko:) no a w zimę to tak jest z tymi zdjęciami:(

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć takiej poszeeczki :)

    natomiast serduszko śliczne,mi niestety kompletnie nie wychodzą tego typu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko super i poszeweczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszeweczka jest cudowna, a serducho śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie serce i tak wygląda pięknie!

    A gratuluję prezentu :) Poszewka bardzo urokliwie wygląda.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce bardzo udane. Na pewno wygląda świetnie na żywo. Podusia śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serducho no i oczywiście poszewka też cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dzisiaj też zagoniłam męża do roboty;)Jemu gotowanie nie przeszkadza,a mnie odpycha;)
    Serducho jest piękne,prezencik oczywiście tez;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszko wyszło pięknie!
    I gratuluję ślicznej poduszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serduszko śliczne , a i poszewka super.

    OdpowiedzUsuń
  16. jest genialne!:) i wyobrażam sobie ile pracy kosztowało!:) ja próbowałam zrobić bombkę tym sposobem ale nie wytrzymałam nerwowo!!:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe jest to serducho:)
    A poduszki zazdraszczam, bo jest przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne serce , a poduszka rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie po wyróżnienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcie nie jest takie złe. Świetnie widać jak pięknie jest wyplecione. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam serduszko,śliczne jest♥To wielka radość,że mogłam sprawić Ci przyjemność,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń