środa, 13 lutego 2013

Rożki maluchy

Dobry wieczór wszystkim. Dziękuję za tyle miłych komentarzy pod poprzednim postem:) W najbliższym czasie zagości u mnie trochę rożków, bo to na nie mam najwięcej zamówień. Moje rożki są w trzech rozmiarach, a te, które dziś zaprezentuję są najmniejsze, długość rożka bez kwiatów to około 25 cm. Te rożki są już u nowych właścicieli. Takich zaległych rożków, które są już w nowych właścicieli, a mi zostały po nich tylko zdjęcia jest jeszcze 5, a w przygotowaniu jest ich jeszcze 8( właśnie "się malują":) Ciekawe po jakim czasie będę miała dość rożkowych kompozycji:) Pierwszy z nich w splocie 5+1, różyczki są w czterech odcieniach różu( nie wiem, czy jest to dobrze widoczne na zdjęciach):
I drugi rożek w kolorze, jak ja to nazywam, kawy z mlekiem i w splocie 4+1:)
Oba rożki są malowane farbą emulsyjną do ścian i delikatnie zalakierowane:) Miłego oglądania oraz spokojnego wieczorku:)

44 komentarze :

  1. Są piękne,mam słabość do takich rożków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się dopatrzyłam czterech odcieni różu ;) śliczne rożki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie i chyba nie muszę mówić,które moim faworytem,Ty już dobrze wiesz.
    Oj chyba telepatia z ,ja dziś zrobiłam też 3 rożki,i już ich nie mam bo zamówionko expresowe i już pojechały w świat.
    Całuski na noc i tak trzymaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam,że będę pierwsza;)Rożki piękne i równiusieńkie,kwiaty piękne.Zdolna bestia z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne różki no to sporo się ich narobisz

    OdpowiedzUsuń
  6. ten drugi zestaw kolorystyczny bardzo mi się podoba a co do samych rożków wciąż podziwiam Twoje dzieła z papierowej wikliny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, cieszą oczy kolorkami :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to piękne! strasznie mi się podobają :) szkoda ze doba jest taka krótka bo sama bym spróbowała wyplatanek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rożki ! :) Planuję na 18stkę kuzynki zrobić bukiecik 18stu czerwonych różyczek z krepy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te rożki :), takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna dekoracja. Wcale mnie nie dziwi, że cieszą się zainteresowaniem. Ślicznie je wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne!! Ja dalej walcze z koszykiem już dostaje nerwicy !!!!! to chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha!! Dziękuję za wyróżnienie :)

      Usuń
    2. Myślę, że dasz radę, ale spokojnie:) Moje początki z papierową wikliną też mnie wyprowadzały z równowagi:)

      Usuń
  13. Dzięki Tobie wiosna szybciej zawita :) śliczne kolory i te rożki ach rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne! nam się nie znudzą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. są przepiękne!:) pozdrawiam z kużni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne :) Oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycam się tymi rożkami i nie mogę się napatrzeć! Są cudne :> Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie rożki wyszły bardzo ciekawie pozdrawiam.

    http://agatka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dziwię się że tak się rozchodzą, śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne są te rożki. Jak umocowujesz różyczki żeby się trzymały? Wkładasz coś do rożków? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do różków wkładam gąbkę florystyczną i w nią wbijam różyczki:)

      Usuń
  21. Ten różowy jest śliczny :)
    A tak z ciekawości to te rożki są zamawiane na jakieś okazje czy tak dla ozdoby domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. Jedna pani zmówiła u mnie 6 rożków, z których jeden sobie zostawiła, pozostałe ma przeznaczyć na prezenty dla znajomych:) Co do pozostałych zamówionych to nie wiem czy będą przeznaczone do dekoracji mieszkania czy na jakąś konkretną okazję:)

      Usuń
  22. wspaniałe a kolory są widoczne przynajmniej ja widzę że różowe są w 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne prace, będę zaglądała tu częściej :) pozdraaiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie fajne rożki, a jak precyzyjnie zrobione!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajniutkie :) http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te kompozycje różane , zarówno te w rożkach jak i w koszyczkach

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawdę mówiąc widzę takie rożki pierwszy raz - i jestem zachwycona. Wyglądają prześlicznie i pasują chyba na każdą okazję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory śliczne. Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno mnie tu nie było a tu tyle cudowności... nie wiadomo na czym oko zawiesić na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. witam,przepiekne sa te pani rozki wraz z rozyczkami,poprostu cudenka ;)

    czy dostalabym jakas podpowiedz jak pani je robi?

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń