poniedziałek, 28 października 2013

Pocieszajka dla Małgosi

Witam wszystkich bardzo serdecznie późnym wieczorkiem:) Ślicznie dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem. Dziś chciałabym Wam pokazać, co wysłałam Małgosi, która wygrała nagrodę pocieszenia w moim Candy:
Szkatułka zrobiona w decu:





                                                     Oraz troszkę słodkości i przydasi:

I na koniec chciałabym Wam pokazać naszego 7-tygodniowego labradorka:):):) Jest z nami od tygodnia a już jest pupilem  całej rodziny i jest rozpieszczony do granic możliwości:):):):D Rozrabia na całego:) Uwielbiam go niesamowicie:):):)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życząc jednocześnie dobrej nocki:)

27 komentarzy :

  1. piękna szkatułeczka:) a labrador jest słodziarski:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko. :)
    A rozrabiaka słodki. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany piesek , śliczny jest ! ...prezent pocieszajkowy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna szkatułka!!! A piesio przesłodki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że ten różany motyw ostatnio jest bardzo popularny, też go wykorzystałam w swojej najnowszej pracy :) Twoje pudełeczko jest prześliczne a labrador - nic tylko go przytulać i głaskać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatulka bardzo ladna. Uwielbiam te roze, serwetki z tym motywem zajmuja mi duzo miejsca w szafie, bo mam ich baaaardzo duzo :) Piesio cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ♥A piesek cudny♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko ozdobiłaś bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna szkatułka super prezent a psiak słodziak

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatułka bardzo ładna! Widać, że figlarny piesek :)) i śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesio słodki!!!! a i pocieszajka jak sie patrzy!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyszło pudełeczko
    a piesek słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna szkatułka i słodziutki psiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna szkatułka a psinka urocza pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna pocieszanka;) A piesek widać po zdjęciu że jest uroczy, taka pieszczota ;) dobrze będzie miała u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dziś dostałam prezent od Ciebie. Piękny. Właśnie zamieściłam o nim post. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję kochana za te wspaniałości:) Zrobiłaś mi tak wielką niespodziankę, że do tej pory jestem pod wrażeniem:) Szkatułeczką zachwycamy się wszyscy:) Uwielbiam decu, więc prezent bardzo przypadł mi do gustu:) A wszystkie przydasie znajdą miejsce w mich pracach:) Labradorek jest przesłodki:) Śliczne ma oczka - uwielbiam patrzeć na oczy psów:) Pozdrawiam Cie gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkatułka sliczna, bardzo lubie różę a piesek jest po prostu rozkoszny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta szkatułka z rózami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny piecho :) a szkatułka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna szkatuleczka:) Ale piesio!!!! Slodziak na maksa!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna szkatułeczka, piękny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna nagroda pocieszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne pudełko. Psiak uroczy, mój ma już 8 lat :)

    OdpowiedzUsuń