czwartek, 10 października 2013

Zapraszam na paluszki:)

Witam wszystkich bardzo serdecznie:) Jutro ogłoszę wyniki mojego Candy a dziś zapraszam Was na podwójne paluszki od firmy Beer Fingers  i na fb www.facebook.com/PodwojnePaluszki .



 Od tej firmy dostałam na prawdę spore pudełko paluszek w trzech rodzajach:
-w czekoladzie
- z sezamem
-solone
Moja opinia:  Dostałam spore pudełko tych paluszek i wszystkie zniknęły bardzo szybko:) Są naprawdę bardzo smaczne, chrupiące, dobrze wypieczone(a takie lubię najbardziej:). Zawierają dużo sezamu i czekolady. Natomiast w słonych paluszkach ilość soli jest niewielka, co moim zdaniem jest ich kolejnym plusem:) Najbardziej byłam ciekawa tych w czekoladzie, bo takich nigdy dotąd nie jadłam. I powiem szczerze, że one zniknęły w pierwszej kolejności, są genialne:) Nie ujmując nic solonym i z sezamem, te zrobiły największą furorę. Chrupiące- są świetnym dodatkiem do kawki czy herbatki. Następnym plusem tych paluszków jest ich nie za duże opakowanie, dzięki czemu mamy pewność, że po otworzeniu zostaną zjedzone do końca i nie "zwietrzeją":) Polecam, bo naprawdę warto. Ja znów mam ochotę na te w czekoladzie;)

Pozdrawiam wszystkich i uciekam do marynowania grzybów, a jutro zapraszam na wyniki Candy:) Buźka:)

11 komentarzy :

  1. Oj jak ja lubie te w czekoladzie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że u mnie by też zniknęły! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają smakowicie i zachęcają do spróbowania. Paluszków w czekoladzie jeszcze nie jadłam, więc na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paluszki i czekoladę tez czekoladowe to ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej smakują z sezamem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że są takie posklejane, podwójne znaczy się:) Kusisz i kusisz...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja poproszę czekoladowe;) W takiej wersji paluszków jeszcze nie chrupałam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne :) Te w czekoladzie bym schrupała.. Tęskni mi się za czeko czeko czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń