środa, 2 października 2013

Recenzja błyszczyka do ust MAYBELLINE

 Witam wszystkich bardzo serdecznie późnym wieczorem. Witam w szczególności nowych obserwatorów i dziękuję za tak wiele pięknych komentarzy pod moim boxikiem:)
 Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o pewnej drogerii internetowej, w której można dużo taniej zakupić kosmetyki znanych marek tj. Loreal, Revlon, Manhattan, Sally Hansen, Nail Tek, Bourjois, Max Factor oraz wielu innych. Tą drogerią jest ezebra
Zapraszam do zapoznania się z ofertą tej drogerii, znajdziecie tam kosmetyki w naprawdę atrakcyjnych cenach.
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z tą drogerią i otrzymałam do testów kilka kosmetyków. Dziś przedstawię Wam jeden z nich. A jest to:
 Błyszczyk do ust Maybelline Color Sensational Luscious Lipgloss :

Cena w drogerii ezebra: 6,49 za 11,3 ml  .Cena w sklepach -17 zł.
Moja opinia: Błyszczyk znajduje się plastikowej, miękkiej buteleczce, zakończonej wygodnym aplikatorem  dzięki czemu  można go nałożyć precyzyjnie, szybko i wygodnie. Za sprawą przezroczystego opakowania widać kolor błyszczyka i ilość, jaka została nam do zużycia:) Ja dostałam błyszczyk w kolorze crushed candy- w buteleczce ma on słodki, bladoróżowy kolorek. Jednak na moich ustach jest on bezbarwny, ale uroku dodają mu delikatnie mieniące się drobinki. Kosmetyk ten ma gęstą konsystencję, dzięki czemu jest wydajny i bardzo długo utrzymuje się ustach, jednocześnie nie sklejając ich. Ma dość ciekawy, subtelny smak i zapach. Bardzo dobrze nawilża usta i chroni je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Polecam miłośniczkom delikatnych błyszczyków:)

Przypominam o trwającym u mnie Candy- wszystkich, którzy jeszcze się nie zapisali a mają ochotę serdecznie zapraszam:)

4 komentarze :