piątek, 11 października 2013

Wyniki Candy

Witam wszystkich bardzo serdecznie:) Jeszcze raz chciałabym wszystkich i każdemu z osobna podziękować za udział w moim pierwszym Candy:) Pojawiło się sporo nowych twarzyczek, z czego niezmiernie się cieszę i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej:) Starałam się odwiedzić blogi wszystkich osób, które zapisały się do zabawy i mam nadzieję że mi się to udało:)
W Candy wzięło udział 67 osób, niezmiernie się cieszę z takiej frekwencji:) A teraz czas na losowanie. Zwycięzcą jest:
Czyli Kasia Walczak-Nowak!!!!
Gratuluję:)

A że zgłosiło się Was tak dużo postanowiłam wylosować jeszcze jedną nagrodę pocieszajkę:) A ta nagroda poleci do :
Czyli Fressia Rosa!!!
Gratuluję:)

Serdecznie gratulacje dla dziewczyn. Wygrane dziewczyny proszę o kontakt ze mną. Mail do mnie znajdziecie na górze strony w zakładce "Kontakt". Czekam 3 dni, w innym przypadku wylosuję kolejne osoby:)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim z zabawę i wkrótce planuję zrobić następną:) Miłego dzionka:)


22 komentarze :

  1. Gratuluję wygranym dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla szczęśliwie wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla dziewczyn:) dziękuję za zabawę.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dzięki za zabawę. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Wygranym i pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szczęściarom ! Miło mi było się bawić .

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za zabawe i Gratuluje ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i dziekuje za zabawe ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za świetną zabawę, gratujuję wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranym , Ciebie zapraszam do siebie i dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milo było, gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń